Anton tisser ved siden af

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Anton tisser ved siden af

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Anton tisser ud i siden af bleen og har gjort det de sidste 4-6 uger.

Det er ikke fordi at bleen ikke kan suge mere, den kan faktisk være næsten tør. det er som om at tissetåren løber i huden og finder ud af bleerne i siden, hvor tøjet så bliver vådt.

Især om natten er det træls at jeg skal op og skifte tøjet på alt tøjet på ham, nogle gange flere gange i løbet af natten. For slet ikke at tale om vasketøjet. Jeg vasker 5-6 sæt tøj i døgnet og er nødt til at have tisseunderlag i lift og vores seng (hvor han er noget af natten).
    Jeg har prøvet libero og pampers bleer.
    Nogle forslag?
    Hilsen Anne og Anton 2½måned

Anonym
    Gæst

Det er bare så træls. Vi prøvede det samme på en ferietur, hvor jeg havde taget Bambolina-bleer med. Dem var vi ikke vant til at bruge, og det endte jo med, at alt det tøj jeg havde pakket til ferien var drivende vådt, og vi måtte finde et vaskeri… Træls!

Jeg ville prøve et andet blemærke. Vi bruger Vibelle fra Aldi, og de har været fine til vores tre, heraf to drenge. For det er min erfaring, at drengene lettest tisser igennem.
    Det kan også være, du bruger en størrelse, der er for stor? Så kan de også have svært ved at holde tæt.

Jeg går ud fra, du har checket, om bleerne er “monteret” korrekt på Anton?

Held og lykke.

Anonym
    Gæst

Jeg købte bleer i nummeret større da lillemanden begyndte at tisse ved siden af, det hjalp her.

Knus Zirkeline og Isak 7½uge

alex99alex99
    Medlem

undskyld hvis det helt åbenlyst er et dumt spørgsmål – men husker i at vende tissemanden nedad?

hilsner alex

MorNissenMorNissen
    Medlem

Vi havde samme problem i starten indtil sp viste os at man skal sørge for at “flapperne” er kommet ud omkring lårene. Det hjalp!

Kristine

hej anne
    det kan være fordi bodyen sidder for stramt, prøv at brug en større størrelse, det har hjulpet her. og så det at stramme bleen meget, jeg har haft tendens til at sætte den for løst på da man jo er så nervøs for at den skal stramme.

med vores store dreng prøvee jeg også 5 forskellige blemærker før en fortalte mig om det med at bodyen evt sad for tæt og drved presser bleen op.

knus kristine og simon 6½ uge

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.