baby blinker ikke

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 baby blinker ikke

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    alex99alex99
    Medlem

jeg har lige lagt mærke til at arthur slet ikke blinker… altså ikke mens han ligger og vil stimuleres… er det normalt mon?

Anonym
    Gæst

Hmmm aner sørme ikke, Mira blinker meget. Det var da et godt spørgsmål, øjnene svider jo nærmest hvis ikke man blinker. Men tror da ikke du skal være nervøs. Spørg Sp.
    Kh Line

panicroompanicroom
    Medlem

Okay, det er da ret specielt. Men han blinker vel ellers? Altså feks når du ammer eller lign.?

LailahpLailahp
    Medlem

Leah blinker heller ikke ret meget – til at begynde med syntes jeg det var ret uhyggeligt, men konkluderede så, at hun vel blinker, hvis hun trænger til det. Og man risikerer jo at gå glip af noget spændende, når man blinker;-)

kh
    Laila og Leah 070807

alex99alex99
    Medlem

jeg har også indimellem syntes at hans stirren var lidt uhyggelig – især om natten – men det var ikke gået op for mig at han ikke blinkede. jeg har endda siddet og haft øjenkontakt med ham med tårer i øjnene, uden at fatte at det var fordi jeg prøvede heller ikke at blinke! han gør faktisk det modsatte – han åbner øjenene lidt extra indimellem. og sover tit med det ene lidt på klem ligesom hans far. men altså – det er ikke hele tiden han ikke blinker..

molly23molly23
    Medlem

min mand, hans far og nu min dreng sover med halv åbne øjne.. de blinker heller ikke særllig meget i løbet af en dag… min svigerfar, bliver tit nødt til at dryppe øjnene da de bliver for tørre… måske det er noget lignende…
    det er virkeligt uhyggeligt nogle gange.. især når svigerfar eller manden falder i søvn på sofaen og man tror de sidder og kigger på en..

molly

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.