Svamp/Trøske

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Isak og jeg har fået svamp, har fået salve af lægen til ham og mig. Men er først begyndt på det i dag og det gør bare ondt langt ind i brystet når han spiser. Føles lidt som om han hiver vildt hårdt i dem, men det gør han nu ikke.
    Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan man kan bedre det? Har købt dansk vand og “vasket” ham i munden med det. Dyppede en engangsklud i dansk vand og “vaskede” ham i munden. Men mine bryster gør noget så ondt.
    Fik af vide at man kunne skylle brysterne med atemon, men aner ikke hvad det er? Er der nogen der ved det??

Hilsen Zirkeline og Isak 18 dage

Smerten i brysterne forsvinder efter nogle dages behandling – brug også salven på vorterne.

Atamon bruges til at rense glas og flasker når man laver marmelade eller saft – du finder det enten i nærheden af sukkeret eller “bage” varene i supermarkeder. (Det er en flaske på ca. 500 ml og med blå etikkette.

Hilsen

Tina – på besøg fra Juli

alex99alex99
    Medlem

Atamon kan give allergi!! Jeg købte det også mod svamp, men opdagede så at det ikke nødvendigvis er så smart… Læste om det på nettet.

Anonym
    Gæst

puha… så er jeg da glad for at jeg ikke fik købt atamon.
    Mine bryster har det meget bedre efter 3 dage med brentan.
    Isak var heller ikke “hvid” mere inde i munden efter en dag. Så det går fremad ;0)

Zirkeline og Isak 20 dage

moridragormoridragor
    Medlem

hej zirkeline

pelle og jeg har også haft svamp, og bretan er super, men bliv ved med at brug det selv når der kommer lidt, for je gstoppede også begyndte det at gøre ondt igen i brystet uhhh,
    knus anne og pelle 1 måned

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.