Alt om Børn › Fora › Mødregrupper › Mødregruppe August 2007 › Svamp/Trøske
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 10 måneder siden af
Anonym.
- ForfatterIndlæg
- 07/09/2007 kl. 21:09 #522800
Anonym
GæstIsak og jeg har fået svamp, har fået salve af lægen til ham og mig. Men er først begyndt på det i dag og det gør bare ondt langt ind i brystet når han spiser. Føles lidt som om han hiver vildt hårdt i dem, men det gør han nu ikke.
Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan man kan bedre det? Har købt dansk vand og “vasket” ham i munden med det. Dyppede en engangsklud i dansk vand og “vaskede” ham i munden. Men mine bryster gør noget så ondt.
Fik af vide at man kunne skylle brysterne med atemon, men aner ikke hvad det er? Er der nogen der ved det??Hilsen Zirkeline og Isak 18 dage
08/09/2007 kl. 08:09 #2370512Denguleblomst
MedlemSmerten i brysterne forsvinder efter nogle dages behandling – brug også salven på vorterne.
Atamon bruges til at rense glas og flasker når man laver marmelade eller saft – du finder det enten i nærheden af sukkeret eller “bage” varene i supermarkeder. (Det er en flaske på ca. 500 ml og med blå etikkette.
Hilsen
Tina – på besøg fra Juli
09/09/2007 kl. 09:09 #2370510alex99
MedlemAtamon kan give allergi!! Jeg købte det også mod svamp, men opdagede så at det ikke nødvendigvis er så smart… Læste om det på nettet.
09/09/2007 kl. 20:09 #2370513Anonym
Gæstpuha… så er jeg da glad for at jeg ikke fik købt atamon.
Mine bryster har det meget bedre efter 3 dage med brentan.
Isak var heller ikke “hvid” mere inde i munden efter en dag. Så det går fremad ;0)Zirkeline og Isak 20 dage
10/09/2007 kl. 21:09 #2370511moridragor
Medlemhej zirkeline
pelle og jeg har også haft svamp, og bretan er super, men bliv ved med at brug det selv når der kommer lidt, for je gstoppede også begyndte det at gøre ondt igen i brystet uhhh,
knus anne og pelle 1 måned - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.