Lille pigens vej til varden

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Lille pigens vej til varden

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

ja her kommer min fødsels beratning

Ja det helet startet på min tamins dato dov lidt sent ;O)
    Jeg fik veer den 16/8 kl 23,55 de var ikke så slemme og kom med ca 6/7 min mellem rum jeg forsøgte mig med at sove lidt men måtte dov give op
    så jeg valde at sidde mig i stuen og søfe lidt på nette det var ikke være en
    en lille gå tur i stuen kunne klage veerene så jeg tingte at jeg ikke ville vække manden før jeg ikke længer kunne holde det ud. og jeg ville jo heller ikke køre ham op vis nu det ikke hva rigtige veer.
    Da klokken så blev 4 valde jeg at gå i bad for lidt smerte lindring hvor efter
    jeg igen gik ned i stuen for at drikke en kop kamille the det virker så beroligene . veerene tog stadig til i varihed men med stadigvæk med 6/7 mins mellemrum. omkring kl 6,30 går jeg så op til manden der spørg (hvad så) og jeg fortæller ham stilde og roligt at jeg tror jeg har veer. han spårg så om vi skal ringe på føde gangen hvor til jeg svare at jeg lige vil vende og se tiden an omkring kl 7,30 er der ca 4 min mellem veerene og jeg ringer så til FG. hvor jeg for den besked hvordan føles en VE WHOT se jeg har undersøgt tingen på nettet og ingen kan fortælle mig hvordan en ve er så hvordan skulde jeg kunne fortælle hende det … men nå jeg får den der førstegangs fødene tone leje så må du nok heller komme ind og blive tjekket. vi kommer så ind på FG. kl 8,30 hvor jeg bliver undersøgt 4cm åben og livmoderhalsen er udslættet
    jeg bliver så spurt om jeg havde nogle ønsker om smertelindring hvor til jeg svare at jeg vildt gærne vil i vand jeg bliver så vist ind på den enste stuge med badekar SUPER. her efter bliver jeg tjekket ca vær anden time hvor jeg åbner mig med 1 cm pær to timer :O( men okay jordmodern kan aligevel ikke se når jeg har veer og de er heller ikke mega slemme .
    KL13,00 ca kommer jeg så i badekar her findeer jeg go rog til at arb. med veerene da kl så er omkring 14,30 er jeg kun 7 cm åben og JM. sige at det nok ville hjælpe en del vis vi tog vandet. her tinger jeg JA GO IDE……
    jeg får så taget vandet og her efter får jeg helt enome veer 1 min veer og 1 min pause puhaaa da kl så er 15,15 bliver jeg igen tjekket og hun siger at jeg kun er 7cm åben inu DET KAN BARE IKKE PASSE på det tidspunkt syndes jeg ikke jeg kan holde det ud og min jm spørg igen hvordan veerene følges og jeg svare der til at jeg tror jeg skal prasse hun under søger så igen og nuer er jeg 9,5 cm åben Men jeg må enlig ikke prasse da det lille stykke livmoder ligger big i barnets pande og det vil nok komme med vis jeg prasset og så ovne i hatten er der JMskifte der kommer nu en ung JM ind med samme besked DU MÅ IKKE PRASSE KUN gispe hun sig at hun syndes jeg skal komme op og stå for at barnets hovet kan trykke på livmodern her hinger jeg så i 30 min ude under brusern og stadigvæk indet resultat her spørg jeg om ikke jeg kan få nået hvor til hun svare nej det er for sent WHOT for sent. jeg kommer igen op på briksen hvor hun beder mig om at prasse lidt så vil hun prøve og prasse livmoder væk heller ikke det hjælper og nu vil hun Fandme og ha mig op på alle 4 igen for at prasse på…. kl17 er der ikke sked en skid og der bliver til kald en læge til at bedøve det siste stykke livmoder for at få det væk MEN en to tre så siger JM nu er det væk så må du prasse 1 pras vee, to pras veer så kommer lægen kikker og siger at han går igen tre pras veer og ud kom min dejlige datter kl 17,12 3530G og 51 cm lang
    PUHAAAAA en tur jeg hva helt sikker på at mit underliv ville line jerusalems ødelægelser men nej 3 stæng og en lille knude …..
    hun er bare super dejlig og aller andstrængelserne vær
    KH
    Benedikte og Madeleine 24 dage gammel

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med den lille prinsesse 🙂
    Kh. Suzan og Filippa 12 dage

Anonym
    Gæst

Tillykke med Madeleine! Smukt navn!
    Du kan glæde dig med at næste fødsel nok vil gå hurtigere! 🙂

KH
    Anja & Rebecca 19 dage gammel.

EspelundEspelund
    Medlem

Endnu en gang TILLYKKE…

Det var godt nok mange timer det tog.

Det føles ikke så længe
    og nåå ja så bliver det kun 8 timer næste gang ;O)
    det hva jo kun de siste to jeg ikke kunne holde ud
    KH
    Benedikte og Madeleine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.