Hvorfor blæser i på babys numse med føntørrer??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Hvorfor blæser i på babys numse med føntørrer??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Spørger fodi jeg aldrig selv har praktiseret det.
    Er det når de er røde bag i eller hvad??

Zirkeline og Isak 3½ uge

EspelundEspelund
    Medlem

Det er fordi det er bedst at lade numsen lufttørre, og så er det super dejligt for dem på denne måde. PLUS de ELSKER denne lyd, fordi det minder om den samme lyd som da de lå i livmoderen.

Jeg har ikke selv brugt dette, da min baby ikke har haft behov for det.
    Men min veninde fik en ekstra regning, fordi hendes baby simpelthen ikke ville falde til ro uden lyden af en hårtørre 🙂

VH
    Lykke og Dicte 7 uger

alex99alex99
    Medlem

Min veninde fik det anbefalet af sin SP.. Vi prøvede og opdagede at den lille elsker det. Det er en rar måde at være sikker på man bliver tør i alle sprækkerne..
    Da vores SP kom forbi fortalte hun dog at man skal være obs på at drengene ikke kommer til at tisse ind i hårtørren.. kan give dem elektrisk stød!

Alex

Vi er lige begyndt på det fordi han havde rød numse, og gud hvor han elsker det, det er så hyggeligt, han bliver helt stille og ligger og nyder det, så vi fortsætter 🙂

Maria og Rasmus 21/8

Anonym
    Gæst

Filippa elsker det også og bliver helt rolig og afslappet…og så tisser hun *GG*

Kh. Suzan og Filippa 2 uger og 2 dage 🙂

Hej Zirkeline
    ja hvorfor 🙂 Da jeg fik min første søn prøvede jeg også det med hårtørren, hvilket han ikke synes var særlig fedt.

Lillebror derimod ELSKER det virkelig, han har sig nogle gevaldige skrigeturer og bare det at hårtørren bliver tændt gør ham rolig 🙂 når vi så blæser ham i numsen og på tissemanden bliver han helt salig og rolig, det er simpelthen så sødt at se på.
    Derudover er det en god måde at få tørret i alle folderne på, også når man har haft dem i bad så er det let at få trret mellem tæerne bla.

knus kristine og lillebror 17 dage

Anonym
    Gæst

Rosa, 1 år på søndag, synes stadig det er dejligt at bli fønnet efter bad 🙂 Vi blæser ikke kun numsen, men også resten af kroppen og hun nyder det og ligger helt stille.
    Camilla sept06.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.