HVEM AMMER OG HVEM GIR FLASKE…???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 HVEM AMMER OG HVEM GIR FLASKE…???

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anita3temAnita3tem
    Medlem

Jeg selv har ammet i 3 uger men er nu begyndt at give flaske da jeg ingen mælk har til Calle lige meget hvor meget jeg suger ud bliver han ikk mæt….. Så han er glad og tilfreds med flasken og har fået en dejlig glad dreng igen hvor før der var han pylret og hæng i brystet hver time….
    Knus Anita

Anonym
    Gæst

Hej søde!

Jamen det gør jeg og det virker ganske fint for os. Marcus får NAN1 som supplement og det er han glad for. Vi er rigtige glade for flaskerne fra AVENT i denne sammenhæng. De er bare supergode, især sterilisatoren til mikrobølgeovnen er guld værd.

:o)

Hav en god dag!

Kh. Melanie & Marcus (4 uger og 1 dag)

mfaarborgmfaarborg
    Medlem

Her bliver der ammet på livet løs. Nikolas er i dag 8 uger og har taget over 2 kg på.

Hilsen Merete og Nikolas.

MiavsenMiavsen
    Medlem

Sebastian og jeg er også med på AMME-“holdet” – det går super fint og han vokser og spiser masse (og er også hurtig-spiser)

Mia og Sebastian (4 uger og 4 dage)

Anonym
    Gæst

Jeg ammer…konstant.
    Kh. Suzan og Filippa 7 dage

LailahpLailahp
    Medlem

Jeg er også med på ammeholdet, og det fungerer åbenbart som det skal, for Leah har taget 800 g på på 4 uger (til gengæld er hun kun vokset 1 cm i længden, så det stakkels barn har åbenbart arvet sin mors kropsbygning:-)

kh
    Laila

Anonym
    Gæst

Havde heller ikke mælk nok eller med nærring i. Så NAN1 lever Mira af og det gjorde Filippa også.

Line og Mira 4 uger og 2 dage

olibelolibel
    Medlem

Hej

Jeg ammer også, men har fået brystbetændelse, så er idag begyndt at malke ud, efter Elias har taget det som han vil have

Charlotte

moridragormoridragor
    Medlem

jeg ammer pelle på livet løs han vil gerne spise ofte, han har taget
    1 kg på så nu er han oppe på 5450 gr han bliver da kæmpe.
    knus anne

Anonym
    Gæst

Her bliver der også ammet. Det fungerer da, men jeg overvejer at give en flaske om aftenen da hun der gerne vil sutte hele tiden og jeg kan mærke at der ikke er så meget mælk. Men om dagen er det helt fint. Der er de bare sprængfyldte brysterne!!

Charlotte og Sif (20 dage)

idamaria83idamaria83
    Medlem

Her ammes der også – efter Annika hang i mine bryster næsten uafbrudt i 3-4 dage, er der nu kommet godt gang i mælkeproduktionen, og jeg har nu en langt mere tilfreds baby, der sover længere tid af gangen og ikke hænger i mors bryster konstant. Så det er dejligt 🙂 så krydser jeg bare alt, hvad der kan krydses for, at det fortsætter med stor succes 😉

Ida og Annika 6 dage gammel (er ikke til at forstå, at jeg gik med veer for en uge siden – sikke tiden flyver!)

Anonym
    Gæst

Her er vi hoppet på flasken. Rebeccas tungebånd er kort så hun blev ved med at sutte hul på mine brystvorter, det gjorde sindsygt ondt hver gang jeg lagde hende til. Jeg begyndte at få ondt i maven hver gang hendes spisetid nærmede sig, så jeg har valgt at stoppe amningen. Jeg har dog malket ud til hende indtil i dag, så hver andet måltid var min mælk. Men jeg har mindre og mindre mælk, så det stopper også.

Anja & Rebecca 2 uger gammel.

Anonym
    Gæst

Hejsa!

Jeg stoppede med at amme da Gustav havde suttede hul på dem begge. Nu malker jeg ud og han får supleret op med nan1.
    Emma storesøster var også flaskebarn og jeg har det godt med beslutningen. Jeg var begyndt ikke og have lyst til at være i nærheden af ham fordi når han græd vidste jeg jo han var sulten og jeg skulle amme. Det gjorde bare så ondt at jeg sad og græd. Og det fungere bare ikke.
    Så stille og roligt forsvinder mælken nok i mine bryster og så bliver han flaskebarn.
    Jeg er dog træt af spørgsmålet amme du så? Det er ligesom om mine bryster er blevet verdenseje efter han er født….

Knus Majken og Gustav 13 dage

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.