Hvor meget må jeg løfte?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Hvor meget må jeg løfte?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sasensasen
    Medlem

Håber i ved det?
    Jeg har jo en søn på knapt tre år og jeg er i tvivl om, hvor meget jeg må løfte rundt på ham… Ved godt jeg nok ikke skal bære ham rundt i hele huset men han skal jo også op på cyklen og på puslepuden (han bruger nemlig desværre stadig ble) og er det ok, eller hvad? Han vejer i hvert fald 13 kg nu.

Mange hilsner fra Sarah

Bette98Bette98
    Medlem

Hej Sarah

Jeg har i hvert fald løftet på min datter efter jeg blev gravid og hun vejer 12-13 kg. Men forsøger da at minimere det – også fordi jeg let får ondt i ryggen.

Faktisk skynder jeg mig at sætte mig ned, når hun vil op – det er meget mindre belastende.

Knus Betina 13+0

Anonym
    Gæst

Jeg fik afvide af min læge at man max måtte løfte 12 kg 10 gange om dagen, men at børn ikke høre med der, da de kan hjælpe ret meget til.

Majbrit

thiemer06thiemer06
    Medlem

Min pige er tre år, vejer ca 16 kg og hende bliver jeg da nødt til at løfte flere gange dagligt fx op på cyklen osv.
    Desuden har jeg indtil i går været i praktik i en vuggestue, og der løfter man HELE tiden 🙂
    Tror du vil kunne mærke når det bliver for meget. Kroppen skal nok sige fra, man skal bare huske at lytte efter.

Hilsen Kathe 35+4 – som nok ikke har været alt for god til det der med at lytte til kroppen selv 🙂

sasensasen
    Medlem

Er så nervøs for at gøre noget galt og miste igen – det er vildt træls!!!

Tak for jeres gode svar – Sarah 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.