Vågner flere gange om natten.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Vågner flere gange om natten.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    william07william07
    Medlem

Hej alle

William har den sidste måneds tid vågnet nogle gange om natten. Han har ellers været rigtig god til, at sove hele natten igennem. Vi skal normalt kun give ham sutten og så gå igen. Men det er jo ved at være lidt mystisk at det har stået på så længe efterhånden. Kan det være i forbindelse med, at der sker så meget med ham for tiden. Men igen, så er det jo bare længe det har stået på.
    Igår aftes vågnede han 3 gange inden vi gik i seng, og stod op i sengen. Der skulle han også bare lægges ned igen. Men hvorfor er han pludselig begyndt på det?

Er der andre af jer hvis tumlinge også gør det for tiden, og har gjort det længe?

Knus Michele og William07

Janis25Janis25
    Medlem

Hej Michelle

Det har Bertram og gjort i laaang tid, og gør det stadig. Han bruger desværre ikke sutten mere, og da den røg hjalp det for en stund. Der sov han faktisk hele natten.

I disse tider kommer han bare ind til os, kan ikke overskue at skulle være vågen mere end højst nødvendigt med den lille og så med Bertram også.

Desværre ikke noget svar, men bare at det har vi også oplevet.

Janis

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Vi havde en lang periode lige omkring vg start og da jeg startede på job. Jeg mente dengang at det var alle forandringerne… Da jeg startede på job så hun pludselig meget lidt til mig og det gav en del råberi om natten. Og så har fuldmånen også somme tider drillet!

Har desværre ikke rigtig nogen løsning på det andet end at nedlægge ham igen og håbe på at det går over af sig selv.

Knuz fra Inger

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.