kl 17.45 og Julie er puttet!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 kl 17.45 og Julie er puttet!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    amal1974amal1974
    Medlem

I dag har hun for første gang kun sovet en gang i vuggestuen.

Resultatet var at Julie slet ikke kunne vente med maden til 17.15 som hun plejer. Hun blev så utålmodig at hun møblerede rundt med stolene for at nå sin tallerken midt inde på bordet som stod til afkøling. Lyse sutsko og tomatsovs er ikke en god kombination!

17.30 havde hun spist en pæn stor portion og hovedet var på ned i tallerkenen. Hun kunne da heller ikke styre benene da jeg satte hende ned på gulvet.

Nu er jeg lidt spændt på om hun vågner meget tidligt i morgen eller om hun melder sig om en time. Hun kan jo også gentage glansnummeret fra i morges og ligge og synge i 1½ time uden at kalde.

/Anne og Julie 290707

amal1974amal1974
    Medlem

Det bliver ikke meget tid at vi får sammen med hende, hvis det er prisen for kun en daglig lur.

Men mon ikke hun vænner sig til det.

/Anne og Julie 290707

Raaby81Raaby81
    Medlem

Hej!!

Marie havde også lige en overgang, hvor hun skulle være i seng kl. 18 og hun var væk med det samme. Hun kunne også godt sove til kl. 6-6.30 næste morgen. Hun sover kun 1 gang i dagplejen.

Nu er det som om hun har taget et ryk og kan godt holde sig vågen til puttetid kl. 18.30. Så snakker hun gerne lidt inden hun sover.

Mvh Vita

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Ja, lige i starten var Natasja også vold-træt om eftermiddagen. Her kan en halv kiks gøre underværker for både motorik og humør når luren i vg ikke lige har været så lang som der måske var brug for.

Der er ikke noget værre end at være både træt og sulten, så går man nemt sukkerkold. Og jeg synes ikke kiksen spolerer appetiten synderligt – og jeg kan da slet ikke forestille mig at den kan spolere Julies appetit :o) Så måske det var en mulighed for at få en halv time mere med hende… For ja – det er ikke meget tid man har med dem om eftermiddagen…

amal1974amal1974
    Medlem

Julie er meget glad for sin søvn og har både torsdag og fredag sovet to gange i vuggestuen. Her til aften holdt hun ‘helt’ til 17.55.

Jeg er lidt spændt på hvordan hun reagerer på vintertid, fordi som hun gør nu, så jeg vil jo knap kunne holde hende vågen til at spise.

Julie får også gerne noget brød eller riskiks at gumle på. Men hun svinger meget i mængder i de her dage. Der er uden tvivl en større forandring under optræk og så må vi bare afvente udkommet med spænding.

/Anne og Julie syvsover.

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Ja, her er vi også ret spændt på hvordan det går med at holde til spisetid… Og endnu mere spændt på hvad tid hun vågner! Pyha, jeg tror ikke jeg orker at skulle op kl. 4-5…

Inger

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.