Tak for hyggeligt Vrå møde – næste aalborgmøde hvor?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Tak for hyggeligt Vrå møde – næste aalborgmøde hvor?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Tusind tak for igår… det var rigtig hyggeligt – også selv om O var pjevset.

Han blev dog sig selv igår aftes og sov igennem i nat så NU er han frisk.

Carina og Louise – hvem af jer vil gerne holde næste gang?… det må blive første torsdag i marts.

Knus
    Hanne

Selv tak – som altid hyggeligt….

William er desværre blevet rimelig snottet – han hostede godt nok lidt i går – men jeg håber ikke han fik smittet nogen af de andre!!

Og hvad er der galt med første torsdag i februar???

Mette, der snart ikke kan være med mere eftersom jeg starter i job 1/4……

Anonym
    Gæst

Æv, at William er blevet snottet! Håber han snart får det bedre! Ingen er iøvrigt blevet smittet her.

Knus Rikke

Anonym
    Gæst

Selv tak for igår! Det var rigtig hyggeligt, at I var her! Jeg var glad for, at jeg ikke aflyste, men sørme også træt og brugt bagefter, så jeg måtte tage en lur på fifaen.

Godt at høre, Oliver er blevet sig selv igen efter vacinationen! Jeg er spændt på, hvordan Liva og Johan tager deres vacination på tirsdag. Håber det går fint som sidst, da far jo ikke er her til at hjælpe dagen efter, hvis jeg skulle stå med to grædende bebser…

Knus Rikke

Anonym
    Gæst

Nåh ja det er jo hver måned og ikke hver anden… ja det er ikke sådan at hitte rundt i aftalerne jeg har med div madklub, spilleklub, mødregrupper og bioklub.

Jeps første torsdag i feb.

Knus
    Hanne

TrudesTrudes
    Medlem

Vi har lige fået tilmeldings blanketten til det rytmik vi skal til at gå til fra februar, og det er hver torsdag formiddag, så vi er desværre også nødt til at sige stop her – det har været enormt hyggeligt at lære jer at kende, og hvem ved, måske hopper vi på igen senere hvis vi må 🙂
    Jeg følger selvfølgelig stadig med herinde, og også inde på facebook til de af jer der er derinde..

Mange knus fra Stine og Anders, der lige er blevet puttet til sin middagslur!

Anonym
    Gæst

Æv, det var ærgeligt! Men selvfølgelig også dejligt, at I skal gå til rytmik! :o)

I må have god fornøjelse med rytmikken, og have det godt, og passe godt på jer selv!

Knus Rikke

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.