Til Janis25

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Janis25Janis25
    Medlem

Hej Michele

Det ser desværre lidt trægt ud her i Køge med henblik på pasning, men der er dog pasningsgaranti ved de 30 uger.. Så den ryger Bertram lige ind under.
    Han skal starte her 1. februar, og har endnu ikke fået nogen plads, har lige ringet i dag. Men de arbejder på livet løs, og som hun siger, så SKAL de finde noget. Så vi krydser fingre. Vi kan jo bare risikere, at vi får plads lang pokker i vold, fordi kommunen er blevet så stor…. – ved ikke engang hvor Gørslev ligger.. hehe

Det skal også lige siges, at de små pus jo er skrevet op efter alder, så jo senere de starter, jo længere op på listen kommer de.

Vi er nogle stykker herinde fra der mødes ind imellem, så du kan jo evt. støde på, hvis du har lyst, når I kommer herned imod.

Janis

michelepmichelep
    Medlem

Hej Janis.

Tak for dit indlæg i min db. Jeg har siddet og kigget på nogle af dine flotte billeder, og må give dig ret – de ligner hinanden de to små.

Jeg kan se at du bor i Køge Kommune. Vi skal flytte til Gørslev og bliver jo så også en del af Køge Kommune. Hvordan er det med pasning? Jeg kan se du har skrevet noget om det i din db.

Vi må stikke hovederne sammen en dag, nu vi kommer derned af. Vi flytter her d. 01. feb, og nøj hvor jeg glæder mig til at komme i hus fremfor vores to-værelses lejlighed. Det er ved at være lidt trængt. Specielt her efter jul hvor William har fået mange gaver.

Knus Michele

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.