Godt nytår, lidt træt, og fødselsdag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Godt nytår, lidt træt, og fødselsdag

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Vil lige ønske jer alle et godt nytår, og ser frem til mange gode debatter og meningsudvekslinger med jer i 2008.. smiler.

Jeg har ikke været så aktiv den sidste uges tid. Synes der har været så meget knald på, og Jonathan er vist igang med et spring, så hans humør og søvn er meget svingende.. Må indrømme jeg glæder mig til det bliver hverdag igen, så der kan komme lidt rytme og ro på dagene igen.
    Jeg føler mig ærlig talt lidt træt og ugidelig med det hele i øjeblikket. Når vi kommer til midt på eftermiddagen, glæder jeg mig bare til det bliver sengetid, så jeg kan komme i seng og sove.
    Har også lidt hoste og forkølelse i kroppen, så det er nok det som giver noget træthed.

Nå ja, forresten, så har jeg også fødselsdag i dag :-))) Det skal dog fejres stille og roligt med familien og noget god mad. Jeg er fornæring til at bruge penge på fyrværkeri, så vil stå inde og varmen og nyde synet af alle de andres.. smiler

Godt nytår
    Cristina

nusermornusermor
    Medlem

Kære Cristina..
    Også et stort tillykke fra os i Rønne.
    Håber du må få en rigtig dejlig dag/aften.
    Jeg takker også for hyggelige sms hilsner i år, og håber også det kan fortsætte.
    Pas nu godt på dig selv og din lille guldklump.
    Knus
    fra
    Jette, Kristian og Jonatan..

Anonym
    Gæst

Tillykke … ja du er da sikker på altid at blive fejret med maner:)

Knus
    Hanne

Anonym
    Gæst

Kære Christina!

HJERTELIG TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN & RIGTIG GODT NYTÅR!

Det er da en god dag at have fødselsdag på! ;o)

Kh. Melanie & Marcus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.