AAAArrrrghh fyrværkeri

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 AAAArrrrghh fyrværkeri

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Helt enig – er totalt træt af det pokkers fyrværkeri. Både hunde og børn kan ikke lide larmen – og heller ikke mig.
    For min skyld måtte det gerne være helt ulovligt.

Anonym
    Gæst

Uha så vent I bare til imorn :-)… med barn nr 3 tager vi det lidt mere som det kommer… men vent I bare om 4-5 år når børnene får julelys i øjene når de ser fyrværkeri på himlen.

Mine de to store på 4½ og 6 år glæder sig helt vildt til imorn.
    De får lov at få knaldperler og bliver så udstyret med briller som SKAL bæres HELE tiden mens de er ude… og så bliver de pladseret 20 m fra far der er affyrringsmester.

Men her i huset er vi først begyndt at købe fyrværkeri for 2 år siden hvor den største af vores begyndte at syntes det var sjovt… ellers har vi altid holdt os langt væk. Men nu er vi jo også pinlig ædru med 3 børn hjemme så det er jo ikke så farlig en cocktail som da vi var unge…ååhh ja… den tid 😀

Knus
    Hanne

Hvor mange her er trætte af fyrværkeri?
    Der var lige nogen der tændte et helt batteri lige uden for vores soveværelsesvindue! Træls ting når man sidder og ammer…nå men der står jo heller ikke på ruderne at vi har et lille barn der ligger og sover, men lige med ét var værelset rød og grønt i et væld af lys og masser af lyd. Skulle bare lige have luft.

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Læste lige hvad jeg selv havde skrevet… Spilde krudt på… hø hø :o)

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Jo, jeg er også lidt træt at store kanonslag der vækker Natasja når hun sover ude i barnevognen…
    Og jeg er spændt på om hun kan sove i aften! Men ellers tager jeg det nu også som det kommer… Hvad jeg ikke kan forhindre vil heller ikke spilde krudt på at hidse mig op over 🙂

Ha’ en hyggelig aften alle sammen – trods alt 😉

Inger & Natasja der ligger og triller rundt og rundt og rundt :o)

LinPedLinPed
    Medlem

Hej
    Jeg er også meget trær af det hele….
    Lige ovre på den anden side af vejen (ca 10-15 m fra vores altan), står der en postkasse, altså en af postvæsenets. Den røg i luften af et kanonslag natten til søndag…. Det gjorde den også for 2 år siden :-/ Begge gange har det været tæt på, at noget af den er røget ind til os.
    Indtil videre har Mathias taget det rimelig roligt, men jeg er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå i aften. De to store er ikke så vilde med fyrværkeri. De vil helst bare stå indenfor og kigge på….
    Rigtig god aften (og nat) til alle…
    Kh Linda og Mathias

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.