Året der gik :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Året der gik :-)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

2007 har budt på meget for mit vedkommende:

Starten på at tage ny uddannelse, GLÆDER mig til at slippe for skiftende vagter. Pragtfuld beslutning.

Min lille Amelia. Familien blev til 4, og efter lidt famlen istarten, som der jo er med spædbørn, så har det jo bare beriget os alle i stor grad!

Så blev parcelhuset solgt! Lidt vemod pgr. skønne naboer, men vi ville forbedre vores økonomi og samtidig have flere kvm..

De sidste måneder af året gik så her i lejligheden, vi blev mindet om at det er ABSOLUT sidste gang vi bor i lejlighed.

Vi fandt vores nye hus, 10km. væk fra Slagelse, skal snart flytte og vi glæder os!

Julen har stået på sygdom (harmløs sygdom!) og gør det stadig. Vores ferie til Gran Canaria måttet aflyses 🙁

Det blev også året hvor min bedste veninde blev skilt og nu lever med ny kæreste 45min. kørsel fra mig. Det er meget ØV da vi altid har boet tæt ved hinanden, men også fordi vi som par har haft mange gode timer sammen.

Det blev året hvor jeg efterhånden kommunikerer bedre med min familie, det kan nu være nydelse at bruge timer sammen, istedetfor irritation, HURRA.

GODT NYTÅR TIL ALLE!!

Knus Michele ( hende med Amelia)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.