Vi havde en dejlig dag :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Vi havde en dejlig dag :-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Her er lige en follow-up på barnedåben…

Vi havde en rigtig dejlig dag og det hele var bare så skønt 🙂 Natasja var en engel i kirken. Hun vågnede kl. 6 og sov ½ time i bilen. Ellers var hun vågen men stille indtil dåben var overstået. Hun blev båret ind og ud af kirken af mig og sad også hos mig undervejs. Kun lige da hun skulle have vand i hovedet var hun hos min svigermor. Hun havde sin sut og en stofbog og var helt tilfreds med det. Efter selve dåbshandlingen gik jeg ind i præsteværelset hvor hun faldt i søvn i mine arme og tog en lur under resten af gudsrtjenesten.

Da vi kom hen i forsamlingshuset fik hun grød og sov så noget i retning af 3-3½ time! Altså under hele festen. Så jeg kunne mingle i fred og hun blev ikke alt for snotforvirret over alle menneskene.

Og der var mange. 70 var vi! Og maden var dejlig, bordet fik ros og der var rigeligt med kaffe :o) Alt klappede simpelthen og vi fik bare så mange flotte gaver. Det kan slet ikke remses op her, men først og fremmest fik hun rigtig mange bøger, bl.a. mange med bappa pappa og den store samlede H. C. Andersen. Derudover en masse penge og gavekort til babysam og ikea. Og så lidt tøj og lidt legetøj.

Så tak til alle for jeres gode råd og opmuntringer 🙂

Hilsen Inger & Natasja, der lige nu ligger og sludrer i sin seng og ikke rigtig vil sove selvom det er sent…

michelepmichelep
    Medlem

Hej søde

Tillykke med dåben.
    Hvor er det dejligt for jer, at dagen gik godt.

Knus Michele

Anonym
    Gæst

Hvor var det dejligt at høre Inger. Det har også været flot vejr (ihvertfald her i Slagelse), ikke det grå og kedelige!

Super med barnedåben, mener at kunne huske jeg var lidt misundelig på jeres menu…

Knus Michele (som lige er kommet fra vagtlæge med Amelia, for nu er hun syg!, godt vi blev i dk)

Anonym
    Gæst

Dejligt at høre at det gik godt.

Knus
    Hanne

amal1974amal1974
    Medlem

Det er bare godt at høre at I havde en god fest.

Knus Anne og Julie, der selvfølgelig stadig er vågen:-)

Hvor er det bare dejligt at høre I havde sådan en god dag.. Jeg har tænkt på jer og sendt gode tanker i jeres retning hele dagen.. smiler
    Tillykke med jeres søde lille pige

Knus
    Cristina

LailahpLailahp
    Medlem

Tillykke med dåben. Dejligt at høre, at alt klappede.

kh
    Laila og Leah 070807

LinPedLinPed
    Medlem

Hej Inger
    Et stort tillykke med dåben. Det var dejligt at det hele gik så godt.
    Håber I får en god nytårsaften.
    Kh Linda og Mathias

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.