Ikke 26-ugers springet – hun var “bare” snotforkølet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Ikke 26-ugers springet – hun var “bare” snotforkølet

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    krisenkrisen
    Medlem

Så har vi for tredje gang i træk fået slæbt sygdom med hjem fra en tur til mine forældre i Jylland.
    Første gang fik jeg brystbetændelse af at have sovet for koldt og med våde bryster, fordi jeg havde glemt min soveBH til ammeindlæggene. Sidste gang blev jeg snotforkølet.
    Denne gang var det så Sofies tur til at blive snotforkølet.

Mange ting passede på at 26-ugers springet:
    Hun var et rigtigt hængedyr der ville være hos sin mor (plejer ellers at kunne lege selv på gulvet til hun er sulten eller vil sove).
    Hun sad helt “stenet” og så ud i luften (det har hun normalt slet ikke tid til, hun knokler rundt altid).
    Ville ikke sove om aftenen (men vi stod jo heller ikketidligt op som normalt).
    Græd i vilden sky når hun skulle ligge på puslepladsen.
    Alt det tilskrev jeg springet indtil hendes far blev bekymret og vi tog hendes temperatur, som var så høj, at vi måtte en tur forbi lægevagten aftenen før nytår. Der var heldigvis ikke noget med hverken lunger eller ører.

Nu er hun frisk igen. Kan faktisk kravle allerede, og har fået sine første to bisser i julegave.
    Så nu kender vi hende igen. En rigtig lille tonserbaby, der har krudt i røven, ikke kan sidde stille, og griner til hele verden.

Men hun er endnu ikke 25 uger, så min teori om at det var 26-ugers springet holdt ikke stik. Det kan være jeg burde have været lidt mere bekymret… Men godt jeg har min mand til at være det 😉

Kristine og Sofie 130707.

Anonym
    Gæst

Hold da fast, kan hun allerede kravle??? Flot!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.