Slankekur, gode råd søges!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Slankekur, gode råd søges!!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja jeg har jo fortalt gud og hver mand om alle de kilo der nu skulle ryge!!! Så pinelig for INTET er sket.
    Jeg ELSKER chokolade og har rygrad som en regnorm 🙁
    Det eneste der er sket er motion. Jeg kommer afsted 3 gange om ugen i fitnesscenter, cykler 10km. og laver lidt styrkeøvelser bagefter.
    Sidder I med gode råd så KOM MED DEM!!!

Desperatoen Michele

Jeg taber mig heller ikke 🙁

Både kæresten og mig er gode til at “falde i” *G*

tager 10 min på kondicyklen hver aften og er begyndt med stepbænken om dagen

Knus

Janis25Janis25
    Medlem

Hej Michele

Har det ligesom dig med chokolade (sidder lige nu med rittersport papir hmm.. )

Men mit første råd er, LAD VÆRE MED AT KØBE DET.

Ved ikke hvor tæt du bor på et indkøbssted, men hvis du ikke køber det med hjem.. Så gider du nok ikke køre efter det hvis du bliver chokosulten.

HVIS du ikke kan lade være med at købe chokolade, så køb det med meget højt kakaoindhold. Det spiser man nemlig ikke så meget af af gangen.

Ikke fordi jeg skal lyde for klog. Er nemlig rigtig dårlig til det der med slankekur. (Har endnu ikke forsøgt) Mangler selv de sidste dumme kilo, og så lige alt det jeg sagtens kunne tåle at tabe udover.

Forsøger med sunde aftenmåltider. Men spiser nok ikke for sundt i løbet af dagen. Der skal det bare være noget, som kan kastes ind, når hænderne er fulde.

Sidste råd. Drik masser af vand, hvis du kan få dig selv til det…

Ellers vil jeg sige, at det er flot at du kommer ned og træne tre gange om ugen. Tillykke med det!!!

Janis

Anonym
    Gæst

Hej

Ja, nu bliver jeg nok upopulær, men jeg er af den opfatning at der ikke er noget der hedder slankekure, men KOSTOMLÆGNING – som du sikkert har hørt mange gange før ;o) Ja, og så selvfølgelig motion, som du jo også er godt igang med – super flot !!!

Jeg tog selv 20 kg på under graviditet og mangler nu efter godt 6 måneder 3.5 kg for at være nede på min normal vægt, hvor jeg forhåbentlig kan komme i mine gamle bukser igen :o) Jeg har også en MEGET sød tand og det var efterhånden blevet sådan at jeg ikke kunne handle uden at købe slik med hjem og noget at gumle på på¨hjemvejen også. Tænkte konstant på slik, havde vi noget spiste jeg det.

Jeg købte så bogen “Kernesund Familie – sådan”. Først var jeg lidt skeptisk, men efter jeg læste mere og mere kunne jeg total genkænde mig selv. Det handler om en mor som lægger hele familiens kost om. Egentlig pga. autistiske børn, men efter nye sunde vaner tabte hun og hendes mand 20 kg hver uden at være på sultekur eller være fedtforskrækket, for sundt fedt SKAL vi have. Børnene blev normalt fungerende og hele familien fik det bedre – blev slanke, slap for bumser, fedtet hud, træthed og astma, negativ stress osv.

Der er opskrifter i bogen på sund og lækker mad og lækker slik, som er mega sundt, MEN smager godt ;o) Det er baseret på mælkefri og glutenfri kost, men er man ikke allergisk, kan man jo bare springe det over :o)

Jeg siger dig den bog er GENIAL !! Du kan bestille og smugkigge i bogen på dette link:

http://www.kernesundfamilie.dk/

Håber du finder ud af hvad der virker for dig, og du skal nok komme ned på den vægt du vil :o) Jeg har ihvert fald brugt bogen meget. Har droppet hvidt brød, sukker (også light produkter, som i stedet for sukker er fyldt med kemi), mælk, og har ikke længere samme trang til sødt. Kommer det over mig spiser jeg nogle “kur delights” kugler fra bogen – genial opskrift – prøv dem :o) MUMS. Kiloerne rasler af, i langsomt men satbilt tempo og jeg har mere energi og overskud.

Ja, det lyder næsten for godt til at være sandt, og det troede jeg også da jeg startede på bogen :o)

Vh Heidi, mor til Christian snart 7 måneder

Anonym
    Gæst

Hej Michele

sikke flot med al den motion du får udøvet.. det er der mit lade punkt ligger..

nå men jeg har altså meldt mig ind i slankedoktor, og har fået en fint kostplan og den er ikke så svært at følge, og har også fået en fin motions plan, men det er sørme ikke rigtig til at få passet ind med storfamilie m. baby og en mand der aldrig er hjemme fra job før efter kl. 18, så er glad når jeg får gået en tur med barnevognen.

jeg har tabt 2 kg på 4 uger … det kunne helt sikkert have været mere, hvis jeg ikke havde syndet nogle gange med kage og slik og hvis jeg fik lavet lidt mere motion.

så kan da kun anbefale dig at melde dig ind i slankedoktor, hvis du er motiveret til vægttab.

kh Anya

Anonym
    Gæst

Kender du mon http://www.slankerummet.dk?

Det er et gratis forum og ikke så ringe endda! 🙂

Anonym
    Gæst

Tak for alle jeres indlæg!!

Noget må der ske, igår havde jeg besøg af en veninde og hun havde tabt sig…
    Så blev der revet op i den dårlige samvittighed.

Jeg vil lige lure lidt på jeres link!
    Desværre er jeg MEGET dårlig til at drikke vand, Specielt nu hvor der står 10 rammer Zero i det ene værelse…

Michele

Raaby81Raaby81
    Medlem

Hej!!

Jeg har et program der hedder Dankost slank. Det har min mor fået gennem arbejde. Jeg har lige slået E-951 op. Puha, de ting, som står om det. Jeg ved næsten ikke om jeg tør sætte det ind her. Beskrivelsen er: Aspartam: Fremstilles syntetisk af to naturligt forekommende aminosyrer (asparaginsyre og phenylalanin). Om funktion og sundhedsmæssige forhold, vil jeg ikke lige komme ind på her. Det er sgu skræmmende. Meeeeeen…..cola zero smager nu godt. 🙂

Mvh Vita

Anonym
    Gæst

Læs bogen jeg nævnte og du drikker aldrig mere sodavand og da slet ikke light produkter ;o)

Tag feks. sucralose som ofte bliver brugt i proteinbarer eller flydende søddemiddel. Det har en gang været sukker. Nu lever det en tilværelse som lightprodukt, forde kemikere har erstattet 2 sukkermolekyler med klorin… ja, det samme som du decinferer badeværelset med eller dræber bakterier med i poolen. Klorin skulle forhindre sødemiddelet i at blive optaget i tarmen, men der er absolut intet der forhindrer klorinen i at blive optaget i tarmen. (Har lagt mærke til det er i nogle light syltetøj, uhmm :o( )

Eller aspartam, som også kaldes nutrasweet eller E-951, har aldrig været sukker. Det er et helt igennem kemisk stof fremstillet af aspartatsyre, phenylalanin og methanol. Aspartam er skyld i en række negative reaktioner, og 90 af dem er dokumenterede og anmeldt til den amerikanske lægemiddel – og fødevarestyrelse. Nogle af dem er hovedpine, migræne, træthed, søvnforstyrrelser og nedsat hørelse. Jubiiyea. Man ved for lidt om langtidsvirkningen af kunstige sødemidler.

Læg mærke til at der står aspartam på cola light :o/

Ja, bare et lille skræmmebillede ;o) Jeg tør ihvert fald ikke udsætte min krop for flere E-numre og løbe risikoen at jeg ikke har frisk krop om 10 – 20 år til at være der for min søn.

Pøj pøj

Vh Heidi

Anonym
    Gæst

Så er jeg medlem på slankerummet 🙂
    Syntes det så godt ud! Jeg vil hver dag få skrevet ned hvad jeg spiser og drikker, det at se det på skrift er meget godt.

Til alle ang. Light sodavand.
    For år tilbage var jeg syg af kræft og jeg svorede at alt light var slut for mig, netop pgr. farligheden på sigt.
    Men nu har jeg længe været rask og det er et tegn på at hverdagen for alvor har indfundet sig, når jeg alligevel drikker light.. (forstår I hvad jeg mener?)

Michele

TrinescTrinesc
    Medlem

En udrensningskur proppet med vitaminer og mineraler samt en decideret proteindrik baseret på soja – bum bum – 1 måned efter minus 9 kilo.

Det skal lige siges at udrensningskuren medfølger en masse opskrifter og gode råd til kostomlægning som i længden bare er det sundeste og eneste udvej til varigt vægttab.

Desuden er kuren basseret på at få kroppen til at omsætte maden på best mulige måde bl.a ved at tilføje seks forskellige naturlige bakteriestammer som hjælper fordøjelsen.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.