Hvad er jeres babys favorit legetøj?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Hvad er jeres babys favorit legetøj?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Jeg tænkte det kunne være sjovt at høre hvad jeres babyer allerbedst kan lide at kigge på? Hvilket legetøj og hvilken “rigtig” ting er jeres guldklumpers favorit?

Natasja kan allerbedst lide at kigge på vores bogreol. Hun bliver aldrig træt af at kigge på den, den er simpelthen voldspændende 🙂 Hvis det skal være legetøj har hun en uro med klovner på som også er rigtig god…

Inger & Natasja, 14 uger

LinPedLinPed
    Medlem

Hej
    Her har vi ikke rigtig noget favorit-legetøj endnu, men det Mathias bedst kan li’ at kigge på, er en blå stjerne-lampe fra Ikea, som hænger på væggen ved puslebordet. Den bliver der snakket og smilet meget til :-))
    Linda og Mathias 11 uger + 2

LaerkemusLaerkemus
    Medlem

Lea elsker sin grønne” bide kålorms agtige ting” fra Lego – hun er begyndt selv at kunne holde den og hente den op fra maven mm og den får er ordenlig gumletur. hun er også ret vild med alt hun kan fange og fastholde…lige fra katten til sin egen hagesmæk.
    af rigtige ting er det vist enten et spejl eller et stort sort hvidt billede over sofaen.

knuz Rikke og Lea – 12 uger

Janis25Janis25
    Medlem

Her er det mange ting.

Han har en grøn dino fra lamaze, som han er glad for at slås med, så har han sådan en ring med tre dyr på, som han kigger MEGET på når han sidder i autostol.

Noget både han og jeg er glad for er et spejl med en trekantet pude på. Bertram er gladest for det, når det står ved siden af puslepuden og han kan ligge og se sig selv, mens jeg skifter, og jeg er glad for det til at øve nakke og rygmuskler. Det har hjulpet rigtig godt og rigtig hurtigt.

Desuden har han en lille giraf, hvor han kan holde om halsen, og nogle minimaracas, som han er riiiigtig god til at holde omkring (synes hans mor).

Så det var lidt mere end en ting, men synes bare der er så mange ting han er glad for… Eller som vi bruger…

Janis

Nina1503Nina1503
    Medlem

Hej :o)

Clara er også meget glad for at kigge på vores bogreol, når hun bliver skiftet.

Ellers har vi en uro som hænger over kravlegården, som kan rotere og spille musik. Den er hun også meget glad for. Når hun sidder i skråstolen er det en Lamaze elg og en Bellino elefant (sidst nævnte kan spille musik), som hun er meget optaget af. Nu rækker hun også ud efter dem og ryster dem.

Kh,
    Nina & Clara 5.jul.2007

annaluiannalui
    Medlem

Alexander er ret vild med et kort, som jeg har sat op på væggen ved siden af puslebordet. Det ligner en frø, som er sort med guld-agtige farver på. Den er rigtig flot, og A. kan åbenbart også rigtig godt lide den. Tror, det må være kontrasterne, der er så fascinerende.
    Ellers fik han en stor fugl fra Lamaze med mange farver og af forskellige stof, som knitrer osv. Den elsker han også at ligge og slå ud efter og tage fat i, når han ligger på legetæppet, hvor jeg har hængt den op.

Kh Louise + Alexander 12 uger i morgen

michelepmichelep
    Medlem

Her er det vores sort/hvide billede på væggen over sofaen, og vores lamper som vi kan sætte til at gynge, og så er han underholdt i en halv time.
    Af legetøj har vi en edderkop fra Lamaze hængende over puslebordet som han griner til og snakker meget med.

Knus Michele og William 11 uger i morgen.

GrithLygumGrithLygum
    Medlem

Nora er helt pjattet med musikuroen med mumitroldene, som vi har hængende over puslebordet. Så vild med den, at vi har kapituleret og købt en til kravlegården også;-)

Ellers er hun også glad for lamazedukken Emily, og sit spejl fra aktivitetstæppet fra Tiny Love. For tiden er det dog mest hånden, der ryger i munden;-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.