Den lille ny

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    amal1974amal1974
    Medlem

Min mands kusine Mia (Millermus) fødte i går aftes kl. 23.26 en dreng på 49cm og 3164g.

Så jeg kørte i Fields i dag for at købe barselsgave. Jeg var lidt forvirret da jeg smuttede ud af døren og kom af sted uden noget til at bære Julie i. Lidt hårdt at shoppe med en baby på armen.

Så gik turen ud til Mias forhave og aflevere storken tilbage, denne gang med en blå ble i næbbet. Julie sad i bilen og legede med sine bamser mens jeg tossede rundt med storken, hun er bare så god til underholde sig selv.

Prikken over i’et blev så besøget på barselsgangen.

Han er bare så skøn. Tænk at man så hurtigt glemmer hvor små de var. Okay Julie var jo en halv gang større, så jeg følte det som om jeg kun stod med dynen, da jeg holdt ham.

Drengen er, som sin storebror, snydt ud af næsen på sin far.
    Fødslen gik supernemt og hurtigt, lige til at blive helt misundelig over.

/Anne og Julie 290707

Anonym
    Gæst

Hej Anne!

Det er altså en supersød tradition med storken. Desværre har jeg ikke fået sådan en da jeg fik Marcus men vi har hellere ikke nogen have endnu.
    Dejligt at Mia + lille ny og resten af familien har det godt.

Kan godt forstå at du synes det er sket meget siden Julie blev født. Det er på en måde kort tid siden de små pus er kommet – og på den anden side føles det som om der er gået oceaner af tid. Når man så ser en lille nyfødt, ja så måber man lige over hvor stor ens egen bette pus er blevet…

Det er ganske enkelt fantastisk!

Hav en fortsat god søndag!

Hvornår kommer Mia & Co. hjem fra barselsgangen?

Kh. Melanie & Marcus

amal1974amal1974
    Medlem

Hej Melanie

De regner med at tage hjem i morgen, da alt bare kører på skinner.

/Anne og Julie 290707

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.