Hjemme igen efter operationen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Hjemme igen efter operationen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Operationen gik godt.

Det er jo super flotte forhold på sådan et splinter nyt privathospital.
    Blev modtaget af sød narkosesygepl. som viste mig til rette på min ene stue med eget bad – i super lækker stil… jow jow der manglede skam ikke noget.
    Og så fik jeg menu kort fra restaurant i byen og kunne vælge aftensmad! – valgte nu at få noget uden for menu – noget let kylling og salat.

Fik hosp.tøj på – ja så var jeg straks tilbage på fødegangen i tankerne 😀 og fik talt med narkoselægen.

Det var første gang jeg skulle prøve narkose men det gik fint. Det strammede lidt i armen og pling så var jeg væk… og nogle timer senere sagde narkoselægen “så Hanne så kan du godt vågne” og det gik også let. Jeg var ved min fulde fem med det samme og ret frisk.
    Blev senere lidt svimmel og fik lidt svedeture men fik hurtigt koblet ilten fra – min næse var pivkold af al det kolde ilt :D.

Fik noget aftensmad og så lidt tv sammen med min mor som holdt mig ved selskab mens Niels var hjemme med børnene – farmor var her og give ham en hånd med.

Jeg sov fint i nat. Fik pumpet mælk ud inden jeg lagde mig til at sove og satte mobil til at vække kl 3 hvor jeg pumpede igen og så 6.30 her til morgen.

Følte mig frisk og tog et bad og satte selv nye plastrer på. Har fået tre små huller og et på ca. 5-6 cm hen over navlen (hvor de har taget galdeblæren ud). Lægen sagde at “væggen” i galdeblæren var fortykken hvilket var tegn på begyndende betændelse så det var godt jeg fik det gjort.

Niels kom og hentede mig efter han havde afl. Daniel i BH og nu er Niels kørt på job mens mormor er her og hjælpe mig med Oliver.

Jeg har valgt ikke at tage smertestillende ud over panodiler og det går ok. Så når Oliver vågner fra sin formiddagslur skal jeg prøve at amme ham for første gang efter op. Mælk har jeg nok af – er dog spændt på om jeg kan sidde op og amme uden at han generer mine sår. Men ellers må jeg jo lægge mig ned og amme. Det finder vi nok ud af.

Jeg føler mig faktisk lidt halv moderne med alle mine pieceringer :).

Så alt i alt har jeg det rigtig godt efter omstændigheder men skal ikke lige have de store fysiske udfoldelser foreløbigt.

Knus
    Piecet Hanne

Hej Hanne

Godt at høre du er ok 🙂

Det med pieceringer kender jeg godt 😉
    Og det er nok svært at undgå han ikke rammer, når du ammer
    (det rimmer) men så må du amme som dem med tvillinger gør *G*

Knus Helle

CameboCamebo
    Medlem

Ihh hvor er det dog godt at du er blevet opereret nu – så håber jeg bare at det kun går fremad for dig nu, og at du slipper for smerter 🙂

…og piercinger… tjow tjow…. *G*

Kh Vicki

TrudesTrudes
    Medlem

Hej Hanne.

Tillykke med din veloverståede oreration – godt at høre at det gik så godt!

Knus Stine og Anders

Godt at høre fra dig og at alt gik fint.
    Nu skal du bare tage den med ro det næste stykke tid, til du er helt fit for fight igen 🙂

Kærlige tanker
    Cristina og Jonathan

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.