Gylp i r…..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Anne!

Sikke noget… Stakkels Julie. Det er ikke spor sjovt med rumlemave. Øv øv. Håber snart hun får det bedre.

Kh. Melanie

amal1974amal1974
    Medlem

Efter at vi havde fået besked på at fodre Julie 3 gange om dagen med kun flaske, så gik det helt galt her til aften.

Hendes far agerede sutteflaskechauffør det meste af aftenen. Jeg havde lige fået hende over fordi det ene bryst dryppede. Hun suttede i 30 sek. og lød så helt forkert. Jeg tog hende op på skulderen og så kom der bare en skylle. Så meget at selv mine trusser blev gennemblødt.

Nu har hun rumlemave og kun venstre hånd duer. Min stakkels baby!
    /Anne og Julie 290707

molly23molly23
    Medlem

får hun mme? for det giver det der udslag mange gange… og dobbelt så meget gylp som dem der får bryst..

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Første gang Natasja fik en hel flaske mme gik det også galt. Hun ikke bare gylpede, hun kastede faktisk op! Og jeg fik også våde trusser 😉

Jeg var alene hjemme og rendte ind til min nabo som har to flaskebørn. Hun mente at det var hullerne i sutterne der var for store, så hun fik for meget mad ned i sin lille mave for hurtigt. Løsningen var – udover mindre huller i sutten – at holde nogle flere pauser undervejs. Og hvis baby bliver alt for sur over det fordi hun er sulten så kan det man måske berolige lidt med sutten.

Så måske fik hun bare for meget mad for hurtigt? Prøv med nogle pauser undervejs og tjek hullet i sutten 🙂

Knuz og tørre tanker fra Inger

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.