Nattesøvn, igen igen :0)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Nattesøvn, igen igen :0)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det minder utrolig meget om de nætter vi havde med Magnus – dog sov han lidt længere, ville dog gerne spise hele tiden, eller tit om natten. Han havde også problemer med luft i maven, dog ikke aff om natten.
    Vi fik en tid hos en zoneterapeut som gav ham zoneterapi 2 gange, og allerede efter den første gang kunne vi mærke forskel.
    Nu har vi fået et helt andet barn der sover omkring 3,5- 4 timer for at vågne, få noget at spise og falde i søvn igen.
    Lige for tiden bøvler han dog med en snot næse, så han begynder at være urolig ved 5 tiden. 🙁

Men jeg syntes da bestemt i skulle prøve med zoneterapi – det virker altså. 😉 God weekend til jer.

Linda og Magnus 2 mdr.

nillemor29nillemor29
    Medlem

Ihh hvor jeg syntes det er hårdt med en lille en der altså bare sover SÅ dårligt om natten :0(

Min lille Smilla er ellers en SKØN, tilfreds lille pige langt største del af tiden! Hun er nem at stille tilfreds, pt har vi ikke haft skrige ture, kun kortvarig utilfreds gråd, speciel over luft i maven som hun bakser en del med. Det er dog også luft i maven der vækker hende om natten, eller afføring. Hun har fået den “fantastiske” rytme at skulle af med afføring om natten, hvilket kan tage hende et par timer, hvor hun er meget urolig, klynker og bakser rund i liften. Det betyder alt sammen, at hvis hun i løbet af en nat har sovet 2 gange 2 timer i stræk har det været en “god” nat…

Resten af natten går som sagt med et uroligt barn. Det skal dog siges at det ikke er nødvendigt at gå med hende, men hun skal selvfølgelig trøstes og beroliges i en varm arm eller på maven. Så det er ikke meget nattesøvn det bliver til :0(( Heldigvis er hendes far og jeg super gode til at arbejde sammen, og da Smilla får MME deler vi natten op, så vi får en 5 timer hver + det hun så trods alt sover :0)
    Er der nogen der oplever det samme, eller har berogligende ord at kunne sende min vej :0) Syntes det lyder til at mange af jeres små guldklumper allerede sover ret godt, så man bliver da helt misundelig ;0) Men pleaaase hun snart ændre rytme!!

Mange venlige hilsner Nillemor

jeg kan kun sige at det evt kan være d-dråberne der driller maven el er det måske hård afføring pga mme…
    cykle med benene,prøv at få hende til at bøvse mere el. prøv en zoneterapi. det har hjulpet mange herinde…er lidt kort for hoved her meden pige på armen
    håber det snart går over
    kh annemarie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.