Tænder!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    TrudesTrudes
    Medlem

Anders er 12 uger i dag. De sidste par dage har han savlet enormt meget, han tygger helt vildt på sine hænder og hans gummer i overmunden er hvide. Jeg synes godt det kunne tyde på at de første tænder er på vej. Det er jo vildt!!

Min lille dreng er virkelig ved at blive stor – åh hvor jeg dog synes han er fantastisk!

Anonym
    Gæst

Jeg er spændt på om det virkelig er hans tænder, hold os da endelig opdateret!
    Amelia har også, siden hyn blev født, haft helt hvide gummer der hvor fortænderne engang kommer. Hun har også en del mundvand.
    Men jeg tror ikke det er tænderne. De får jo først tænderne i undermunden og først omkring de 6 måneder.

Igen der er aldrig en regel uden undtagelser, så lad os da se 🙂

Michele og Amelia 9½ uge

salosalo
    Medlem

Vores datter fik sin første tand i undermunden da hun var 4 mdr…og Sebastian på 9 uger ser ud som om han også snart får sin første. Der er en hvid plet lige der hvor en af tænderne kommer og han savler og gnasker på hænder.

Men ja, det er som regel i undermunden de først kommer og det kan vist ske når som helst indenfor det første år 🙂

Sara og Sebastian 150707

TrudesTrudes
    Medlem

Min venindes søn fik sine første to tænder da han var 3 måneder.. men ja, det bliver spændende at se om det virkelig er hans tænder.. Det er først indenfor de sidste par dage han er begyndt at tygge sådan på sine hænder..

Anonym
    Gæst

Ja det kan jo godt lade sig gøre med tænder så tidligt, men en anden (og måske mere logisk) forklaring kunne være at de jo netop lige nu (omkring de 10-12 uger) når til at opdage deres hænder og undersøge dem med munden (deraf savlet)…

Men spændende er det da at følge de smås udvikling
    Varme hilsener
    Suwa (på besøg fra Juni) + Valdemar Emil 3 mdr.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.