8½ time i et hug!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 8½ time i et hug!!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    GazoonGazoon
    Medlem

Hold da op, hvor flot.. Håber du kan nyde det mere næste gang.

Jeg har det ligesom dig – er sikker på, at NU vågner hun, og jeg kan slet ikke sove fra hendes lyde, som starter hen tidligt på morgenen. Hun ligger uroligt og siger mange lyde – men sover.
    I morges lagde jeg mig på sofaen i stuen med babyalarmen tændt (min mand sover fint fra hendes lyde), og jeg fik sovet lidt mere. Jeg er så træt af, at jeg ikke bare kan abstrahere fra hendes lyde -men det lykkes ikke uanset hvor træt jeg er.
    Hvis hun skal forsætte med det mosleri om morgenen, så glæder jeg mig også meget til, at hun skal på sit eget værelse. Men synes jo det er nemt med amningen, at hun er i sin seng lige ved siden af vores.

KH Anne Mette + Frederikke 9 uger.

Anonym
    Gæst

SKØNT.
    Amelia sov kl. 19.30 igår og vågnede først 03.50 og fik flaske, faldt derefter i (urolig) søvn og vågnede igen kl.06.30 Frisk.
    Tager lige en powernap nu inde i vuggen.

Desværre fik jeg ikke det fulde udbytte af de sammenhængende timer.
    Gik i seng kl.22. Syntes hun rumsterede rundt i vuggen omkring kl.23.30 og gik ud og lavede flaske, var sikker på hun snart ville vågne. Men det gjorde hun jo ikke.

Fra kl. 23.30-03.50 lå jeg og holdte flasken varm mellem benene, jeg døsede hen, men vågnede ved mindste kny fra hende (dem var der mange af) Var oppe og kigge i vuggen mange gange og var sikker på at nu vågnede hun da!
    Manden sov sødeligt ved siden af, han hører absolut ikke alle de smålyde.

Var det ikke pgr. storebror kom hun på eget værelse nu, så ville min søvn blive mere sammenhængende, da jeg først ville høre hende når hun var helt vågen. Men så frygter jeg at storebror også bliver vækket.

Michele og Amelia 8 uger

TrudesTrudes
    Medlem

Det er så dejligt når de bare sover, de små pus.
    Jeg skal vist heller ikke klage. Anders sover hver nat fra ca. 21.00 til ca. 05.00 – i morges sov endda helt til 05.45, og så igen til klokken 09.00 🙂

Janis25Janis25
    Medlem

Hejsa

Ja, jeg klager heller ikke, da det efterhånden er mere reglen end undtagelsen, at Bertram sover hele natten.
    Men kan det betyde noget for mælkeproduktionen? At de små pus ikke spiser i så lang tid.

Vækkede ham i nat, og gav ham noget at spise, men det er nu mest fordi han er forkølet, og har svært ved at trække vejret. Tror han bruger mange kræfter på det, og ville lige tilføre ham lidt “benzin” til at klare resten af natten.

Jeg må ikke tømme hans stakkels lille næse, da det kan gøre det hele meget værre. Men i morges dryppede jeg lidt saltvand i, da jeg ikke kunne have at han skulle anstrenge sig sådan.

Janis

Anonym
    Gæst

Idag er hun faldet omkuld kl. 18.30.
    Jeg er sikker på hun nu sover til natten, fordi hun de sidste dage har grædt/skreget ca. 15 min. inden hun falder i søvn og det gør hun KUN når hun skal sove til natten.
    Spændt på hvornår hun vågner, den sidste flaske spiste hun jo kl. 17!

Michele og Amelia 8 uger

Anonym
    Gæst
    Janis25Janis25
    Medlem

Her stod den også på 10 timer i nat. Det er så herligt.

lindoslindos
    Medlem

også her, det er så rart med en hel nats søvn. fra 21-07, så tror jeg ike man kan klage.:o) sådan har hendes rytme været de sidste par uger…

Ang mælkeprod, så har den rettet sig ind efter den rytme ny, altså at jeg producerer mere i løbet af dagen, og ikke så meget om natten…. Det er sgu smartm hvad ens krop kan…:oD

Linda og Karoline 03707

Raaby81Raaby81
    Medlem

Her kan vi også sove meget.

Marie har 2 gange sovet 8 timer i streg og i nat blev det til 9 timer ved hjælp af sutten. Da hun blev lagt til, sagde det glub glub glub. Nøj, hvor det løb hurtigt. Mit bryst var også godt spændt. Igår tog hun 5 timer i barnevognen.

Mvh Vita og Marie 6 uger

Anonym
    Gæst
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.