så er invitationerne til dåben lavet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 så er invitationerne til dåben lavet

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ej hvor sødt… Det er da en supergod idé med fodaftrykkene!

Vores invitationer skal også ud senest i overmorgen. Dog har holder vi først barnedåb den 11. november. :o)

Kh. Melanie

Pyyha…. nu fik vi lavet invitationer til barnedåben – de skal ud i morgen, for William skal døbes d. 7/10….

Det blev ganske enkelt et mørkeblåt kort med et hvidt fodaftryk på forsiden….. Jeg var meget spændt på hvordan William ville håndtere det at få foden dyppet i maling en 25-30 gange – men han var bare SÅ god – måske målløs “Nu rabler det for de to….”

Så nu ligger de til tørre på spisebordet, så håber jeg at få tid til at lave kuverter i morgen….

Mette og William med en fin fod til aftryk….

Anonym
    Gæst

Vores er også sendt ud 🙂
    Dåb den 21/10.
    Inv. blev bestilt via print2people, det er blevet super godt, så der bliver julekortne også lavet!

Michele

Ette80Ette80
    Medlem

Vores er også sendt ud – vi holder dåb 13. okt.

Benjamin var også bare samarbejdsvillig til at lave fodaftryk – det gik nemt. Hehe – han har sikkert også tænkt at vi var tossede!!! – det værste var at vaske hans fod bagefter 😉

KH Henriette & Benjamin

Anonym
    Gæst

Her har jeg bestilt nogle fotokort og de skulle være kommet idag, men de er der nok først imorgen ;o(

Så skal der skrives invitationer – vi holder vores d. 28 okt.

Glæder mig.

Sabrina & Mikkel Emil

amal1974amal1974
    Medlem

Vi lavede også fodaftryk, men jeg var doven:-)
    Vi lavede to og scannede det bedste, så var det lige pludselig meget nemt at lave 40 invitationer.

/Anne og Julie 290707

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.