Snart flytte og lidt ked!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Snart flytte og lidt ked!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

I juni måned satte vi vores hus til salg. Vi ville gerne finde noget andet hvor vi ikke sad så hårdt i det økonomisk og gerne et sted med flere legekammerater.
    Her er der 1 legekammerat til vores søn. Det er vores naboers søn. Naboerne er jævnalderne med os, og er blevet vores gode venner.
    Sommetider har naboerne gået mig lidt på nerverne, fordi man aldrig rigtig havde fri, hvis I forstår. Nemt lige at mødes/være sammen hele tiden.
    Men huset er solgt og vi skal flytte i lejlighed indtil det rette hus dukker op. Om 14 dage er vi i fuld gang med at flytte, skal være ude 1/10.
    Nu syntes jeg selvfølgelig det er vildt sørgeligt at flytte fra naboerne, vi er i en “god periode” hvor det bare er hyggeligt at bo så tæt. Ja jeg er helt sørgmodig og fortryder vi har solgt! Tænker at vi sikkert ikke er så heldige med søde jævnalderne naboer næste gang.

Måtte bare lige af med det, det bliver alligevel hårdt at skulle herfra.
    Vi har jo også måtte sande at med de huspriser der er idag, så får vi ikke meget nyt hus for pengene…

Michele

CameboCamebo
    Medlem

Hej Michele,

uhh, jeg kan såmænd godt forstå dig 🙂 Men bare rolig, I skal nok finde et sted, men mindst lige så gode naboer – og så er det jo ikke værre end at I jo stadig kan bevare kontakten til jeres nuværende naboer 🙂

Kh Vicki

Hejsa

Kan sagtens forstå du er trist over at skulle flytte, men vil give Vicki ret. I skal nok finde nogle ligeså gode venner det nye sted, og selvfølgelig kan i beholde kontakte med de gamle naboer.

Rigtig god fornøjelse med pakkeriet 🙂 Jeg flyttede i februar så kan sagtens huske hvordan det er..

Knus fra

Cristina og Jonathan som kun fik dråber 1 gang i går, og endnu ikke har fået i dag, og alligevel bøvser og prutter fint….

Anonym
    Gæst

Tak for støtten Vicki!
    Jeg er så småt begyndt at pakke i kasser…

Klynk fra Michele

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.