Sp besøg

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Har haft anden sp besøg i dag, og Victoria vejer det samme som for 14 dage siden 🙁 Syns ellers jeg foder hende konstant, og hun tisser og skider da også, som hun skal.

Lidt træls, men hun var nu ikke bekymret, da hun ser sund og rask ud.

I øvrigt, er hun også blevet en cm kortere…….

Helle og Victoria

hæ hæ jo sikkert.

Det er også 2 forskellige, der har målt og vejet hende,så måske derfor der ikke er sket det store vægtmæssigt.

knus Helle

hunpingvinhunpingvin
    Medlem

Tror du virkelig at hun ligefrem vokser nedad 🙂 Mon ikke hun bare har ligget lidt anderledes end sidste gang? De er jo ikke helt nemme at få til at ligge stille, de små banditter 🙂

Og man spekulerer jo også på om det er den samme vægt hun er blevet vejet på/med begge gange? Men hvis hun ellers virker som skal og er vågen og glad er det da helt sikkert fint nok 🙂

Knuz herfra

Inger & Natasja

dieleadielea
    Medlem

Bare lige for at melde mig ind i klubben:
    Da Karla var 12 dage vejede hun 3900. 4 uger vejede hun 4800. 5 uger vejede hun 4850. Målt af to forsk SP’er og en læge – og mit bud er faktisk, at hun egentlig har taget jævnt på i de fem uger…
    Jeg snyder lidt herhjemme og vejer mig selv først og så Karla sammen med mig bagefter – og så ser jeg på, om hun er glad.
    SÅ altså: Jeg tror, at vi godt selv kan se, om det går skidt eller godt – så tro på, hvad du selv fornemmer!
    KH Lea og Karla, som altså stadig er rundkindet :o)

amal1974amal1974
    Medlem

Det er træls at få sådan en besked. Men som du selv skriver, så længe babyen er sund og glad, så går det nok.

Julie har også været sløv til at tage på. Men hun er helt med mentalt og hun er blevet længere og har fået større hoved.

Vi må indse at vores babyer ikke lever op til SP’s facitliste;-)
    /Anne og Julie 290707

Det er nok også mere det, at man syns ikke, man laver andet end at amme, når hun er vågen, og så er det underligt at hun ikke rigtig tager på.

Mødte lige min jordemoder i gågaden, hun sagde også at hvis hun stortrives, så var der ikke noget at være bekymret for, og det syns jeg da hun gør *S*

Knus Helle og Victoria 3 uger og 2 dage *S*

kan huske jeg har spurgt før,men her har hun kun været herhjemme en gang omkring 3 uge..
    og jeg syntes det er vildt for dårligt.forventede at de kom herhjem hver 14 dag..

det skal siges at der nede i byen er kontrol vejning hver d 1 torsdag i måneden hvor jeg var dernede i hendes ca 6 uge og vi lige her i hendes 8 uge har startet mødregruppe op hvor hun kun kommer en gang mere(inden hun stopper og går på pension)

så jo jeg har set hende men ikke herhjemme hvilket jeg syns ikke er helt det samme..men det er kommunen der har prioteret sådan..

kh annemare og maja der bare skriger og har været utilfreds siden kl 15 enten pga maven el noget helt andet

Raaby81Raaby81
    Medlem

Hej Annemarie!!

Min SP har været her da Marie var 1 uger + 2 dage, 3 uger + 1 dag og kommer først igen omkring de 8 uger. Kan ikke lige huske derefter.

Mvh Vita

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.