Liiiiiige 4 størrelser for stor

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Liiiiiige 4 størrelser for stor

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    wrikkewrikke
    Medlem

Tænker meget over at jeg altså vejer 25 kg. for meget og bestemt ikke har lyst til at tage yderligere 20 kg. på de næste 9, nåeh nej, 7 1/2 måned. VIL bare ikke belaste min krop så meget.

Men jeg skal jo nok heller ikke kaste mig ud i den vildeste slankekur lige nu. Har tænt mig at tale med lægen om det, men måske er der nogle af jer der har gode råd/erfaringer. Hvis det stod til “min lyst” levede jeg af chokolade, mælk, cola og slik, så den der med at lytte til sin krop holder desværre ikke, men hvordan laver man så nogle fornuftige begrænsninger, der er til at leve med, så man ikke bare “falder i” efter 3 måneders helsetrip? Kender sådan set masser til hvad sund kost er osv, men det er bare ikke fornuften der styrer altid…

Rikke, 6 + 1

CameboCamebo
    Medlem

Hej Rikke,

Jeg er ikke overvægtig – vejer 59 kg MEN…. jeg har været overvægtig ifm tiden efter mine fødsler ! Sidste gang jeg fødte startede jeg hos Vægtkonsulenterne – og det virkede altså ganske effektivt ! Fordi jeg ammede skulle jeg have dobbelt ration af mælkeprodukter, og de sagde at gravide med fordel også kunne følge deres retningslinier 🙂

Det er bare en idé – men rigtig meget held og lykke med projektet ! Jeg ved at jeg garanteret til slås med vægten igen når jeg har født … plejer at tage ca. 25 kg, men har dog sat mig for at jeg bare ikke vil tage så meget på denne gang…hmmm.

Hilsner Vicki 5+0

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.