Blødning…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    krisser77krisser77
    Medlem

Hejsa

Jeg er i uge 5, så det er jo meget nyt 🙂 I går blødte jeg pludselig lidt frisk blod. Var ved lægen og han undersøgte mig, sagde at det ikke så ud til at være en abort, ingen blødning fra livmoderen. Skulle gå hjem og slappe af nogle dage. Har også læst på nettet at man kan bløde uden der er noget i vejen.
    Men nu er jeg jo vildt bekymret 🙁
    Er der nogen af jer der har været ude for det?

Krisser77

Anonym
    Gæst

Jeg har desværre ikke været udsat for at bløde uden det betød en abort men jeg synes da jeg ofte har hørt om folk her på siderne der har blødt uden det betød noget slemt.
    Knus
    Anne Marie

KirstinensKirstinens
    Medlem

Hej….
    Nogle gange er det næsten for bekymrende at være gravid… Man når lige at tænke at alt er som det skal være, og så sker der alligevel et eller andet der kan frembringe den værste angst for at noget alligevel er galt. Jeg var selv ved lægen i onsdags, til 1.graviditetsundersøgelse, og alt var tilsyneladende fint. Derfor blev jeg også virkelig overrasket – og bange- da jeg torsdag aten begyndte at have noget brunligt udflåd. Jeg aborterede i august, og det var ca. sådan det startede dengang, så jeg var næsten sikker på at det var det der var ved at ske igen. Men fredag morgen kom jeg til lægen, der henviste mig til e scanning… Og alt var ok, og vi kunne se et hjerte banke. Lægen der scannede virkede ganske positiv endnu før han havde scannet mig, for som han sagde; i langt de fleste tilfælde hvor der er nogle småblødninger er det IKKE fordi man er ved at abortere….ja og så sagde han vist en masse om hvorfor det så er man kan bløde lidt, men jeg var så lettet og glad at jeg ikke rigtig kunne koncentrere mig om at høre eter…. men altså, blod er åbenbart oftest ikke så farligt at man behøver blive alt for bange! Og når din læge oven i købet har kigget på dig, går det sikkert fint derinde….
    vh. Kirstine

krisser77krisser77
    Medlem

Hej Kristine

Tak for dine beroligende ord. Jeg håber at du og lægen har ret. Jeg har efterfølgende haft en lille smule brunt udflåd, men ikke mere blødning. Så jeg håber/tror på det bedste, syntes bare der er lang tid til første graviditetsundersøgelse lige nu. Har det lidt sådan at hvis det er en abort, så må det gerne ske nu, så jeg komme komme videre.
    Dejligt for dig at det går godt derinde 🙂

Knus Krisser

Anonym
    Gæst

Hej der, er fjernsynsprogrammet en lørdag aften ikke bare kedeligt… surfer lige lidt på siderne her og faldt over dit indlæg, er på besøg fra juni terminen.

Jeg har blødt i 3 af mine 4 graviditeter uden at det har haft nogen betydning. I denne 4. graviditet har jeg haft meget kraftige blødninger 2 gange og er begge gange scannet. alt har været fint. Der behøver ikke være grund til bekymring. Hvis der er kraftige smerter og blod ville jeg bekymre mig. Men… ring til læge og bliv tjekket, det er det eneste der rigtig vil fjerne din bekymring og det er ganske berettiget. Blod i en graviditet skal altid give anledning til kontakt med din læge.

mvh

Mai

krisser77krisser77
    Medlem

Jo tv er kedeligt lørdag, faldt faktisk i søvn 😉

Det er rart at høre fra en der har erfaring. Det er bare helt utrolig meget energi og tanke virksomhed det kan tage. Jeg må bare tro på alt er godt indtil andet sker.
    Lægen sagde at det så ok ud, men at det er meget svært at sige når graviditeten er så ny. Det gir ikke mening at scanne endnu, så jeg må bare vente.
    God fornøjelse med din graviditet, det må være dejligt at vide hvad man går ind til. Alle følelser er nye når det er ens første 🙂

Krisser

Rikka24Rikka24
    Medlem

Hejsa
    Jeg er på besøg fra termin juni. Jeg ville bare lige komme med en opmundrende bemærkning.
    Jeg bløte et døgn i slutningen af uge 4 og 10 døgn i uge 6-7. Er blevet scannet to gange og alt ser fint ud. Men der er ingen der kan sige hvorfor jeg blødte. Var hammer nervøs, begge gange, for alle fortalte mig at der nok var en abort igang og at jeg måtte vente naturens gang.

Håber alt viser sig at være i orden
    Mvh Rikke 9+5

krisser77krisser77
    Medlem

Hejsa

Det er mærkeligt at de ikke kan sige hvorfor. Men det er rigtig godt at høre det går godt for dig på trods af blødninger. Jeg krydser findre for at det er det samme for mig.

Held og lykke med det 🙂

Kh Krisser

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.