Testhold uge 46: (16/11-06)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Testhold uge 46: (16/11-06)

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    dorthe2107dorthe2107
    Medlem

Hej til alle

Jeg har jo måttet springe over til augustterminen (jeg tjekker via morgentemperatur, så jeg vidste det allerede mandag, da temperaturen faldt og i går, onsdag aften startede mens), så jeg håber, I selv lige vil vedligeholde listen. Jeg vil kun komme på besøg for lige at tage et tjek på jeres streger – håber, der kommer mange af slagsen.

Man: (mabom29) – stort tillykke
    Tirs: (bissemis) – ÆV, (Lyngtoftenmor) ÆV
    Ons: (Gravidfirsttime) – stort tillykke og SusieBP – vi krydser fingre
    Tors: ingen
    Fre: Line (peanutbany), Stina (Baldus) og Kristina (wexobaby) – det bliver spændende at høre fra jer
    Lør: Mai (mai2222) – held og lykke
    Man: Semme – bare temperaturen holder sig oppe 🙂

Det var alt herfra. Held og lykke til jer alle også til alle I andre, som lurer med her, som måske har testet positiv for længe siden.
    Knus fra Dorthe

Anonym
    Gæst

Hejsa!

Held og lykke på augustterminen, Dorthe – det kan jo være, at vi ses der…

Indtil videre bliver jeg nu stadig hængende her, da jeg endnu ikke har fået min mens (skulle ellers have haft den i lørdags).

Testede negativ i tirsdags og venter lige nogle dage endnu med at teste, for jeg føler mig OVERHOVEDET ikke gravid!!?

Bare lige en opdatering herfra..

Knus Bissemis

Anonym
    Gæst

… via temp.metoden, og desværre er min temp. faldende, så jeg går næsten ud fra, at der så ikke er gevinst i denne omgang 🙁

Forventer så mens i starten af næste uge … snøft.

Knus Semme

Anonym
    Gæst

hejsa..

min temp. fald en enkelt dag, på 5. og 12 dagen efter ÆL. og jeg var altså gravid
    så måske din også stiger igen i morgen ;o))
    KH. jeanet 39+0

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Negativ!
    øv øv øv, så jeg skal jo nok springe over i august-terminen.
    Mens er dog stadig ikke på vej, men kommer nok i morgen eller søndag…. øv øv øv.

Men rigtig meget held og lykke til alle jer andre på Juli terminen
    I får helt sikkert nogle skønne juliunger!!

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Har testdag og umiddelbarg ingen tegn til mens… men har ikke nogen tests i skabet… har bestilt nogle, de skulle komme med posten i dag… urinprøven fra morgenturen til toilettet står og venter….

KOM SÅ POSTBUD !!!

Anonym
    Gæst

Hej Jeanet,

uhhh, det må kan jeg så bare håbe på… det ville jo være herligt 🙂

Har jo egentlig heller ikke så meget data at gå ud fra, for det var første gang i går morges at jeg prøvede at tage min temp – og så anden gang hertil morgen… men jeg blev nu godt nok slået lidt ud af kurs 🙂

Men jeg må krydse hvad der krydses kan…. og så bare håbe !

Knus Semme

Anonym
    Gæst

Øv os, men der er jo stadig håb.

Majbrit

SusieBpSusieBp
    Medlem

Hejsa..

Jeg smutter over på august terminen.. Min mens kom i dag.. 14 dage for sent..

Held og lykke til alle jer som venter en juli barn!!

Anonym
    Gæst

Det skulle altså have stået negativ!!!! Hvad hjertet er fyldt af flyder munden over ned…. smiler.
    Knus
    Anne Marie

baldusbaldus
    Medlem

Testede igen i går og nu er den bragende positiv. HURRA. Så vi snupper et julibarn. Held og lykke til alle på august terminen.
    Kh Stina (Baldus)

Anonym
    Gæst

Øv øv…. min var også positiv så vi må følges til næste terminsgruppe. Krydser fingre for dig.
    Knus
    Anne Marie

CameboCamebo
    Medlem

Hej Stina,

stort stort tillykke – håber at kunne gøre dig kunsten efter i løbet af nogle dage 🙂

Knus Camebo

CameboCamebo
    Medlem

Hej Jeanet

I morges var det så tid til at se om temp. fortsat var på vej ned, og sjovt nok var den så helt oppe på 36,94…. så det må indtil videre betragtes som værende gode tegn 🙂 I hvert fald afskriver jeg ikke en evt. graviditet endnu men bevarer håbet 🙂

Håber at kunne følge i dine fodspor 🙂

Knus Camebo (Semme)

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.