Den kinesiske kalender.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Den kinesiske kalender.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

I har sikkert hørt om den kinesiske kalender. Nu har jeg været inde og kigge på den to steder på nettet og umiddelbart siger de to forskellige ting. Ikke at jeg tror specielt på den. For den ene af mine drenge skulle have været en pige hvis den passede:-) Men det er da lidt sjovt at se. Den ene siger at jeg får en pige (min mave. dk) Den anden som jeg ikke lige kan huske adressen på siger at jeg får en dreng. Jeg er 32 år og er blevet gravid i oktober. Er der nogle herinde som hved hvilken en der er den rigtige?

mamikemamike
    Medlem

Begge mine drenge skulle have været piger ifølge den kinesiske kalender, så jeg har ikke meget fidus til det der. Jeg tror mere på de gamle skrøner som mavens form, kvalme / ikke kvalme osv.
    Men det er da meget sjovt lige at kigge. Ifølge kalenderen skulle min nummer tre også blive en pige, men mon ikke det så bliver en dreng mere indtil videre har den passet modsat på mig.
    Held og lykke med graviditeten. Er det også din nummer tre ?
    Jeg er 31 og blev gravid i oktober.
    Kærlig hilsen mamike.

Anonym
    Gæst

Hvordan er det nu skrønerne om kvalme er ??

Anonym
    Gæst

… altså jeg har to piger og

1. gang havde jeg ikke skyggen af kvalme OG jeg var kuglerund…
    2. gang havde jeg rigtig meget kvalme og jeg var meget spids….

…. så jeg tror på intet af det *G*

Knus Vicki

Anonym
    Gæst

Hej med dig.
    Ja, det er også den 3. her. Jeg har også to drenge i forvejen en på næsten 6 og en der bliver 9 den dag jeg har termin. Det kunne selvfølgelig være sjovt med en pige her 3. gang men tror nu at det er en dreng. Det skulle vist være det nemmeste at lave samme køn når man har to af dem i forvejen. Og drenge er jo også skønne:-). Så det bliver jo spændendene.

mamikemamike
    Medlem

Lider man af kvalme, siger man det bliver en pige. Maven skulle blive bred og sidde højt.
    hej fra Mamike.

susanovsusanov
    Medlem

1. gang havde jeg vanvittig meget kvalme, hvor det blev en pige.
    2. gang var det mere moderat, hvor det blev en dreng.
    3. gang, ligger jeg pt. underdrejet af kvalme, så jeg gætter på en pige.

Angående den kinesiske kalender, så skulle begge vores børn have været det modsatte. Så den tror jeg heller ikke på.

Anonym
    Gæst

Hej,

Jeg har kigget i den kinesiske kalender på min-mave.dk som fortæller at det bliver en pige.

Men for ca. 2 1/2 år siden var jeg til håndlæser/clairvoiant som sagde at jeg ville få et barn når jeg var 34. Hun så det som en lille dreng. Det med alderen får hun jo så ret i, så er spørgsmålet om det bliver en dreng? Det tror jeg på, men en pige er bestemt også meget velkommen.

Vi har talt lidt omkring scanningen, om vi vil vide hvad det bliver.
    Jeg synes det er ok, da jeg er nysgerrig, men min kæreste vil ikke vide det og synes det skal være en overraskelse.

Tjaaa… Bare det bliver en sund og rask baby, så skal man være glad uanset køn. Sådan et lille liv er jo et mirakkel!

Knus
    Lisbeth

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.