Hvor mange er pt gravide??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2007 Hvor mange er pt gravide??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 45 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Da jeg først lige er kommet til tænkte jeg på hvor mange af Jer der har testet positivt?

Anonym
    Gæst

Hej. Jeg blev testet positiv i går d. 27/10-06. vi glæder os helt vildt.

Anonym
    Gæst

jeg testede i tirsdags og er i dag gået ind i uge 6… mvh birgitte 5+0

mariag2mariag2
    Medlem

Jeg testede også positiv i går (4+1) har haft 2 sa så håber at 3 gang er lykkens gang så vi kan få en lillebror eller søster…

mariag2

Anonym
    Gæst

Hej
    Jeg testede positivt i fredags, så jeg er 4+4.
    Tillykke til os alle sammen

Anonym
    Gæst

Jeg kan først teste om et par uger, men kryds gerne fingre:o)

ViggobebsViggobebs
    Medlem

Jeg har tænkt mig at teste på fredag….hvis der er gevinst så lave en “baby-middag” tilbehør f.eks. baby-majs, baby-kartofler, baby-gulerødder osv.
    krydser fingre for jer alle 🙂

Dea1977Dea1977
    Medlem

Hej!
    Jeg testede positiv i torsdags og har termin 4. juli.
    Vi har forsøgt siden efter sommerferien. Så det er bare skønt at det lykkedes så forholdsvist hurtigt!
    Tillykke til alle I andre gravide og krydsede fingre til dem som endnu ikke har testet!
    Mvh Dea

roskvaroskva
    Medlem

Vi er også gravide. Var hos lægen igår den 30. og få bekræftet graviditetsprøven. Er lige gået ind i 6. uge sagde lægen. Jubii kan næsten ikke vente.

1979tina1979tina
    Medlem

hej Dea. Tillykke tillykke. Jeg har i dag – 1.nov. fundet ud af at jeg er fravid og ca. 5 uger henne. Det er første gang så det blir spændende. Min kæreste og jeg har også prøvet siden sommerferien (start) så det er fantastisk at det er gået så hurtig – ligesom for jer. Er det første gang du er gravid ?
    Mvh Tina

1979tina1979tina
    Medlem

hej – jeg har lige i dag (1. november) fundet ud af at jeg er gravid. det er spændende for os begge. Er det først gang du er gravid ? det er det for mig så jeg er ret spændt og glæder mig rigtig meget. held og lykke til dig og din kæreste. og måske tjattes vi ved en anden dag.
    tina.

Anonym
    Gæst

hej dea
    jeg har også termin den 4 juli smil

Anonym
    Gæst

hej !!
    jeg hedder sabine og er testet positiv den 1 nov bare så fedt

Dea1977Dea1977
    Medlem

Hej Tina og Sabpet,
    Tillykke! Ja det er vildt – det er første gang jeg er gravid og det er helt fantastisk… Og også meget uvirkeligt … Jeg skal først til lægen på næste fredag og det glæder jeg mig meget til.
    KH Dea

Testede positiv fredag. Både hjemme og hos lægen 🙂 Det er første gang, og jeg glæder mig helt vildt, stoppede med p-piller i marts, så jeg synes, at der gik lang tid.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 45 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.