erfaringer med bedside crib eller lignende?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 erfaringer med bedside crib eller lignende?

Tagget: 

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Ja jeg bruger jo al denne fritid på at spekulere i babyudstyr til den næste.
    Vi har en MEGET lille seng (120) og har defor aldrig haft mulighed for at have Ida oppe i vores seng og det er jeg egentlig lidt ked af. Jeg spekulerer lidt på om vi skal investere i en af de der vugger der kan sættes fast på siden af sengen. Jeg synes de er lidt pebrede og overvejer hvis jeg ikke kan finde en brugt, at tage siden af en alm tremmeseng og lave nogle fiksfakserier med den, så den passer på….
    Hmm…måske skal vi bare købe en større seng?? 🙂
    Er der nogle af jer der har erfaringer med de vugger??

Kh Hanne 8+3

Anonym
    Gæst

Hej Hane,

Ved Stausholm havde en sådan:-) Men tror at hvis jeg var dig, ville jeg investere i en større seng 🙂 Vi har en 140,- hvilket egentlig er lige lille nok også,men daDavid var lille kunne vi da lige være der. Nu fortrækker minmand, de nætter det er nødvendigt at have David i sengen ( sygdom):-)

kh

MAi

stausholmstausholm
    Medlem

Hej Hanne

Altså jeg kan kun sige at vi har været helt vildt glade for vores. Da Jacob var helt ny og lille, satte vi bunden så lav at liften kunne stå deri, og da jeg ikke synes han skulle ligge i liften mere, så hævede jeg bunden igen så den passede med vores seng. Det er dejligt nemt når bette skal frem og tilbage hos mor flere gange om natten.
    Så her har den været alle pengene værd, men den er ikke uundværlig:)
    Spørg bare hvis du har ander spørgsmål.
    kh maja

Anonym
    Gæst

Hejsa
    Vi har været rigtig glade for vores, men syntes også at prisen er voldsom, så vi købte en vugge i Babysam som kunne laves om til en lille bænk når man var færdig med at bruge vuggen. Den samlede vi som bænk og så spændte min mand den fast til vores seng med skruer og det har fungeret upåklageligt. Mener den kostede 399,- og det var pengene værd.

Håber du kan bruge det til noget.
    May-Britt

NytNavnNytNavn
    Medlem

Vi havde en babybay fra jens thorn. Den var fantastisk fordi jeg havde nærheden og lige kunne smide armen ud til Caysa eller trække hende over til mig om natten uden at skulle op og stå på hovedet ned i en tremmeseng.

Flere af mine veninder har efterfølgende lånt den og har også været rigtig glade for den.

Der er en der har en til salg på den blå avis til 850 kr med madras, sengerand osv. Den koster 1599 fra ny plus madras osv.

Hilsen DItte

begynderbabybegynderbaby
    Deltager

En bedside crib er en super smart løsning. Hav dog altid for øre at vælge en der kan spændes helt ind til din egen seng, så der ikke opstår en revne mellem sengene.
    Jeg har testet forskellige bedside cribs og I kan læse mine anmeldelser på http://www.begynderbaby.dk .

Håber I finder det brugbart 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.