Så bliver jeg mor til 3 i morgen…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Så bliver jeg mor til 3 i morgen…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    sisling32sisling32
    Medlem

Det er altså ret vildt at sidde her og vide, at i morgen ved 10- tiden, ja så sidder vi med lillebror.
    Skal møde på sygehuset kl. 7.30, og er så nok den første og eneste der skal have kejsersnit i morgen.
    Er meget spændt og har da også fældet en lille tåre…læs tudbrølet…her til aften…smil…
    Så håber jeg får sovet lidt i nat, så jeg er frisk og klar til i morgen.

Knus Sisse

selmamorselmamor
    Medlem

Nej, hvor er det vildt at det allerede er nu, Sisse!!! Du skal vel være nogle dage på sygehuset, når du skal have ks?? Optager I det igen denne gang? Det var en stor oplevelse at se det sidst:-).

Kh Katrine…..lidt skruk:-)

Anonym
    Gæst

Aj, Sisse, jeg bliver dødmisundelig nu 😉 Håber det bliver en supergod oplevelse og glæder mig til at høre alt om den lille mand.

kh

MAi

rosenfeenrosenfeen
    Medlem

Det bliver bare så dejligt med en lille baby -bare det var mig:-)
    Sender lige en krammer:-)
    Anja

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Kære Sisse:-) Ihh hvor er det spændende!!!:-) Held og lykke med det. Glæder mig til at høre hvordan det gik, når det er vel overstået og I har jeres søn i armene:-) Knus fra Monica

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Hej Sisse.
    Hvor dejligt! Ja, det er da vidt at sidde dagen før og tænke: “I morgen har jeg et barn”.
    Glæder mig til at høre om Jeres vidunderlige lillebror.
    Søs c”,)

100603100603
    Medlem

Hej Sisse
    Din dejlige tøs, nu mor til 3… håber det gik godt. tænk at tiden allerede er kommet, det er bare gået så stærkt :))
    Håber du/i har det godt, nyd tiden hjemme og HUSK at få lidt søvn!!!!!
    Knus, krammer og mange tanker fra Dorthe

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.