Victoria81

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    dahl28dahl28
    Medlem

De har str 92 i grå i Bilka Hundige. Vi har lige været der og købe en grå i str 86… Den passede noget bedre. Så nu må vi håbe han kan bruge 92’eren næste år, ellers kan du da købe den hvis du vil…

Lotte

Victoria81Victoria81
    Medlem

Har lige været i Bilka Næstved, for at returnere 86eren. De har så i mellemtiden fået nye hjem, så jeg har nu en brun i str 92. Der var også kommet grå i 86 igen…
    Inden Bilka var jeg jo så nede i Seiffert sport i Næstved og købe en Color Kids til 300 kr. Nu har vi to dragter! Skal se hvilken der passer bedst på Ewan og returnere den anden…

Bilkaen har de mest praktiske detaljer med lynlås ned til benet, så jeg hælder faktisk mest til den. Nu må vi se…

Victoria81Victoria81
    Medlem

Ja det gav jeg også for den. Har lige haft det stakkels barn i begge dragter, og må sige at Color Kids’en passer Ewan bedst. Vender det lige med gemalen i aften. Ih hvor jeg er dårlig til at tage beslutninger!

dahl28dahl28
    Medlem

Hihi jamen vi beholder bare den brune og håber han kan passe den senere på vinteren eller næste år. 86’eren passer helt perfekt…

Syns faktisk at Bilkas dragter virker gode i forhold til prisen… Jeg gav 129,- for den i 86 idag…

Lotte

dahl28dahl28
    Medlem

Jeg syns så også Bilkas str 92 er meeeeget stor.

Ja engang imellem er det jo rart at høre mandens mening ;o)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.