Nu er det officielt – jeg er gravid!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Nu er det officielt – jeg er gravid!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Jubii!
    Det tog ti år at blive gravid med Mathias – og vupti, så er jeg gravid med nr. 2. Er bare så glad og taknemmelig for at Mathias får søskende.
    Har nu offentliggjort det på arbejde og vil derfor også dele med Jer. (Ved jeg har en kollega som af og til hyggelæser i vores gruppe – og ville gerne lige selv sige det til hende inden hun læste det).
    Søs c”,) 11 + 4

selmamorselmamor
    Medlem

Tillykke Søs – det var da en dejlig nyhed:-). Og så kan jeg se på din profil, at du har termin på Martas fødselsdag:-).

Hvor er det dejligt for jer at gik så hurtigt denne gang!!

Kh Katrine:-)

Anonym
    Gæst

Du var jo så nervøs for at det ikke blev til flere, med den lille tid du og manden har sammen. SÅ stort tillykke, håber i snart kommer til at bo sammen, sådan rigtigt igen 😉

kh

MAi

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Ej hvor SKØØØØNT for jer!!!:-D Stort tillykke!!!!:-D kærligst Monica

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Ja, det var utroligt at det skulle gå så nemt.
    Søger stadig job i Københanv og øvrige Sjælland, men er jo godt klar over at det er en stakket frist hvis ikke jeg snart får noget. Bliver jo nok ikke prioriteret først i en ansøgerstak, jo tykkere jeg bliver. Ellers må jeg jo søge mens jeg har barsel – og håbe på at arbejdsgiverne så tænker: ” To små børn, så ansøtter vi hende, hun skal jo nok ikke lige have barsel med det samme”.
    Søs c”,)

dahl28dahl28
    Medlem

Hvad slags job søger du og hvor på sjælland skal det helst være???

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Da jeg har en sundhedsfaglig kandidateksamen , vil jeg meget gerne arbejde med projekter indenfor sundheds/socialsektoren. Det jeg pt. arbejder med indenfor dette område er evaluering af forskellige tiltag ved kommuner, AOF, regioner, mv. S enten udvikling af tiltag eller evaluering – er jeg kanon til.
    jeg har været ret åben og bl.a søgt stillinger med henblik på at nedsætte sygefravær hos bestemte faggrupper, udviklingsstillinger på sygehuse og meget mere.
    Næstved er absolut det sydligste vil vil – også af hensyntil manden transporttid til Kbh. Men ellers er vi ikke så kræsne – har mine forældre og søster i Slagelse, det vil jo være dejligt at se dem lidt mere.
    Du ligger måske lige inde med linket til job idéer?
    Søs c”,)

dahl28dahl28
    Medlem

Nej, det var mere hvis man skulle holde øjnene åbne… Hvad jobbeskrivelser er det helt nøjagtig du går efter???

Lotte

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.