En nytårstale: Seje kvinder får jorden til at dreje rundt!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 En nytårstale: Seje kvinder får jorden til at dreje rundt!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    homemaidhomemaid
    Medlem

Jeg kan ikke skule det længere. Jeg er dette årtusinds svar på Maud Varnæs fra Matador!
    Eller rettere sagt: Sådan føler jeg mig, når jeg læser mange af jeres indlæg om, hvor meget I overkommer i dagligdagen.

Alvorligt syge børn, fuldtidsjob, lister af gøremål så lange som midgårdsormen, fødelsdepressioner, ubehjælpelige svigermødre, mænd der aldrig er hjemme…you name it.

Jeg synes det er imponerende, hvad I kan, vil og magter!
    Af lyst eller af nød.
    Og mange af jer blot nøgtern konstaterende.

Og så er det, at jeg føler mig som en meget forkælet “stuekartoffel” – en Maud i housecoat – når jeg er utilfreds med dette eller hint i den absolutte småtingsafdeling!

Lige rundt hjørnet skal jeg også ud i virkeligheden igen – og jeg husker svagt noget med at vækkeuret ringer kl. 5:45, bilen der skal afrimes om morgenen …en konstant lunten rundt (metalt og fysisk) for at nå alting. Men lige nu og her vil jeg stornyde den sidste rest af “time out” – incl. monotomt husarbejde, slowfood og mikrokosmos. Uden at kny.

Så tak for inspirationen og godt nytår.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.