7 mdr idag og endelig fik vi en vuggestueplads…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 7 mdr idag og endelig fik vi en vuggestueplads…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    boble1975boble1975
    Medlem

Hej til jer alle, håber I er kommet godt igennem julen og at I og jeres små, snart er klar til at tage fat på et nyt år.

Jeppe bliver 7 mdr. idag, synes altså lige at han er blevet født, man sådan er det jo med den tid, den drøner bare afsted. Her i juledagene har Jeppe fået to nye bisser i overmunden, det er gået helt uden problemer, ingen feber eller andet bøvl, kun en masse savl, er det blevet til.

Han er begyndt at få rugbrødshapser, de er ganske små, men han ved godt at der skal tygges og æltes, før de kan komme ned i maven. Indtil videre er det kun på smagsprøve stadiet, men han bliver bedre til det, for hver dag der går.

Endelig fik vi en rigtig god meddelse fra pladsanvisningen, vi har fået vuggestueplads pr. 15. jan 08, endda der hvor vi helst ville have en plads. I sidste uge fik jeg af vide at der var op til 1 års ventetid i den institution, pga. mange søskende opskrivninger og vupti, en uge senere, har han pludselig fået en plads alligevel, jubiii:-)

Nu er der faldet lidt mere ro omkring min job start den 4. feb, jeg kan bruge 14 dage på at køre Jeppe ordentligt ind og vænne mig til at skulle aflevere mit barn, suk, suk…

Det var bare lidt herfra, synes jeg ville bidrage med et eller andet, på en meget stille juni-termin:-)

Ha´et fantastisk godt nytår, glæder mig til at høre og læse mere om jer og jeres små i det nye år

Knus Pia

sisling32sisling32
    Medlem

Hej Pia.
    Det var da bare super rart at det er på plads, og så lige der I helst ville. Super dejligt. Og så har han fået tænder, ja jeg tror ikke Freja får bisser foreløbigt, jeg fik først mine da jeg var 1 år…..
    Uhhh, kan slet ikke forestille mig at skulle starte igen allerede, altså ikke får at gnide salt i såret……men det er nok fordi man ved man har tiden endnu at det er svært at forestille sig. Men jeg er glad for du stadig vi ses med os andre i N-gruppen, det bliver dejligt, vi kan jo heller ikke rigtig undvære dig….smil…
    I øvrigt skulle vi finde en dag, hvor vi kunne tage til Roskilde og går på stof-rov….???
    Knus Sisse

boble1975boble1975
    Medlem

Hej Sisse

Har sørme også svært ved at se mig selv på job igen, har endda lige måtte maile min sommerferieønsker, BANG, velkommen til det pulserende arbejdsliv:-(Mine ND-gruppe dage er hellige og ER skrevet på min vagtplan – min chef ved også godt at de dage ikke står til forhandlinger af ekstra vagter:-)Ja, lad os finde en dag, har kun nogle småaftaler her i januar, så det er nok dig der må hoste op med en dato:-)
    knus Pia

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.