Er det her pigebukser??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Er det her pigebukser??

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    stausholmstausholm
    Medlem

http://www.karloogkarla.dk/bukser_fra_jean_bourget-p-1194.html

Jeg synes de her bukser er vildt lækre, men er det til piger, for så vil jeg da ikke købe dem til Rasmus?? Jeg kan ikke rigtig se hvad jeg synes..
    Hvad siger i?
    vh maja

dahl28dahl28
    Medlem

Hmm synes det er svært at se…

Anonym
    Gæst

Hov så ikke lige at du ville bruge dem til en Rasmus :o)

Jeg tror altså det er til piger, men det er jo min mening, jeg køber også drengetøj til Karla, syntes mange ting kan bruges til begge…

stausholmstausholm
    Medlem

Det duer jo ikke, at han starter i børnehave om tre uger og bliver drillet fordi han har pigetøj på:)
    vh maja

Anonym
    Gæst

De kan da helt sikkert bruges til piger, de er super fede, tror faktisk jeg skal have et par, de passer fint til Karla´s nye holly´s bluse m. lilla kløver :o)

mvh Jannie

Anonym
    Gæst

Hej Maja
    Vil sige som en anden her at det formentligt er til piger (synes der er noget med modellen – det at de går lidt ud forneden m.v.), men de er ret fede så jeg synes da sagtens du kan bruge dem til Rasmus. Jeg har ind imellem (især da han var mindre – de der 2-3 år) købt pigebukser til Jacob fordi modellen har passet godt til hans lange tynde ben 🙂

Knus herfra
    Sus

Anonym
    Gæst

købe dem til David, hvis ellers han var lidt ældre 🙂 Mine piger har altid været til lyserødt og lilla og de bukser ser også ud til at være i en lidt grov kvalitet, så dem ville jeg ikke få dem i .

kh

MAi

Anonym
    Gæst

Kom lige til at tænke på en lille sød en fra Jacob Alexander, som børnehaven fortalte om engang:

Han havde selv valgt sin nye hue, som var i lys- og mørklilla striber (lilla er hans yndlingsfarve!) og var stolt som en pave over den. En af de andre børn drillede og sagde det var en pige-hue i pige-farver. Til d et svarede Jacob bare lakonisk “Nej det er det så ikke, for det er min hue og min yndlingsfarve og jeg er altså en dreng”

Morgenknus
    Sus

Anonym
    Gæst

Tror nu altså ikke børnehavebørn lige kan se om det er pige- eller drengebukser – det er jo ikke ligefrem fordi de er hverken lyserøde eller lilla – eller med store blomster på 🙂

Nuvel – spændende med børnehavestart. Hvordan er det lige? har han gået i dagpleje indtil nu?
    Knus sus

stausholmstausholm
    Medlem

Hej Sus
    Han skal starte d. 1 februar og har indtil nu gået i dagpleje, og jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå. Selv glæder han sig rigtig meget, og han har fødselsdag i dag, og troede han skulle i børnehave så… Vi havde jo fortalt ham at når han blev tre så skulle han i børnehave…

Og jo du kan tro børnehavebørn kan se om det er drengetøj eller pigetøj (eller i hvert fald hvad de synes de ligner) 🙂

kh maja

Anonym
    Gæst

Nej hvor sødt… Den med at han naturligvis da skulle starte i dag når han nu havde fødselsdag. Det er så sjovt når de er så konkrete de unger.

Minder mig om at Jacob godt nok brokekde sig da de i TV engang i begyndelsen af maj sidste år sagde at det havde været årets første sommerdag. Jacob (som jo havde fået afvide lillebror kom til sommer) vendte sig med hænderne i siden og så bestemt på min store mave og sagde: “og hvor er så den lillbror?” 🙂

Glæder mig til at høre om børnehavestarten
    Knus Sus

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg synes godt de kan bruges af en dreng…

Tillykke med ham!!! Og held og lykke m børnehavestarten 🙂

Knus,
    Christina

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.