SUPERFAR!!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er skide stolt af min mand! Han har lige stået med et totalt hysterisk barn på armen i en halv time, uden at be om min hjælp.

Og hvorfor er jeg så stolt af det? Jo, for vi er jo igang med at lære Ole, at det er OK at blive puttet til nat, at man efterhånden godt kan falde i søvn selv, og især at han kan puttes af både mor og far. De sidste mange gange far har puttet, har Ole skreget meget, og det er endt med at jeg har overtaget. Det skal være slut nu. Det nytter ikke at han lærer, at mor altid kommer og så bliver alting godt. Far er ligeså god en trøst som mor, især nu, hvor jeg ikke ammer mere.
    Og i aften gjorde han det så helt selv! Skrig og skrål, og han stod det bare igennem. Han er mere allergisk over for Oles gråd end jeg er, så han var også helt færdig bagefter, og måtte tørre en tåre ud af øjenkrogen. Men han gjorde det!!!
    Det har været svært for ham ikke at tage Oles gråd som noget personligt, som noget han gør forkert. Når Ole græder i hans arme får det ham til at føle, at han ikke er god nok. Men det er han jo, og i aften var første skridt på vejen til, at han også forstår det. Måske er det uinteressant for jer, men jeg er bare så stolt og glad for, at han træder ind i kampen med åben pande og mod, for det kræver skisme da mod at være sådan en superfar!

Go lørdag aften til jer alle.
    Kh. Ida

Anonym
    Gæst

Kære Ida
    Sikke et dejligt indlæg! FEDT at du giver ham plads og at du kan se det. Kan godt være han er en Superfar, emn du virker som en super “hustru” (og mor 🙂

Stort knus til jer begge
    Sus

Anonym
    Gæst

Kan godt forstå, at du er stolt af ham. Synes også at han lyder til at være en dejlig far.

Og synes det er godt, at I tager kampen op i forbindelse med putningen. Det er nu rart, at begge forældre kan putte osv. Synes også det er vigtigt at børnene føler sig mere eller mindre lige trygge ved begge forældre.

Håber det fremover kommer til at gå nemmere og nemmere med fars putning.

Kh. Jane (og Christoffer)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.