Opkast og feber

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Opkast og feber

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    gesinagesina
    Medlem

Så er det vores tur. Da vi vågnede i morges startede Maja med at kaste op tre gange, stakkels lille pus. Så kom feberen og den er der stadig, næsten 39. Næsen løber også.

Men hun er ved godt mod, glad og smilende trods alt. Hun vil også gerne lege.

Hun gider ikke rigtig spise, kun en smule frugtmos, men heligvis vil hun gerne tage brystet.

Hvad har I andre gjort ved sådan en omgang? Jeg var lidt i tvivl om hun har godt af at sove ude i sådan en tilstand, men nu er hun og hendes far ude og trille en tur, for vi vil så gerne om hun kunne sove et par timer.

God søndag til alle!

Kh fra Rikke

agatheagathe
    Medlem

Hej
    øv ja det er bare rigtig træls. Vi havde det selv alle ugen op til jul. Jeg tror at der er delte meninger ang det at sove ude med feber, men jeg spurgte min nabo som er sp. Hun sagde at de ikke måtte sove ude hvis de havde mere end 38 og der var rigtig koldt evt frost. Hun begrundede det med at de smås imunforsvar var igang med at bekæmpe virus når de har feber, og derfor gør det dem mere modtaglig, så de kunne blive forkølet eller få anden sygdom.
    Vi satte derfor vores drenge i vores skur, dog med døren åben, så det kan i jø gøre hvis i har mulighed for det.

Ang mad tog vi alt ske mad fra vores og gav dem mee istedet for for at undgå dehydering.
    God bedring 🙂

Agathe

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.