Hjælp til fødselsdag..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Hjælp til fødselsdag..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    gesinagesina
    Medlem

Bag nogle lækre horn med fx skinke og bacon i… og ost og måske lidt færdig tomatsovs på glas.

Sådan nogen plejer jeg at bage, og de er ret gode. Du kan lave dem både med almindelig hvededej men selvfølgelig også en god, lidt grovere, dej med grahamsmel i.

Måske var det en ide?

Bon appetit og tillykke med ham fra Rikke

stausholmstausholm
    Medlem

Vi skal holde fødselsdag for Rasmus på søndag (han blev 3 i går) og vi PLEJER at få boller og noget kage osv, men jeg giiider ikke rigtig de der boller med en skive ost på, så hvad kunne være alternativ til det? Min mor laver en kiksekage og jeg har bestilt en traktorkagemand hos bageren, men vil vil gerne have noget “brød” inden kagen, men jeg kan simpelthen ikke komme på hvad det kan være når nu ikke jeg gider boller og franskbrød.. Det skal jo ikke være “noget særligt” når vi også skal have al det kage bagefter, så er der nogen der lige har nogle gode ideer? Og gerne lidt kvikt, da jeg skal handle ind i eftermiddag:)
    vh maja

gesinagesina
    Medlem

Kender du i øvrigt frugtfest.dk? Der kan du finde flere ideer til sjove børnefødselsdage, lege og mad mm.

Kh Rikke

stausholmstausholm
    Medlem

Det var da en god side, den må jeg huske til en anden gang..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.