hjælp til trilleposen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 hjælp til trilleposen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har tidligere skrevet ang trilleposen. Nu er mit spørgsmål så. De der huler der er syet til. Hvordan har i sprættet dem op. Jeg har ådan en opsprætter men skal jeg bare stikke ned i syningen eller skal det der eksta stof på bagsiden fjernes???? Jeg vil jo nødig gøre noget forkert… Hvorfor hulen følger der ingen brugsanvisning med til sådan en pose???
    Karina

mammismammis
    Medlem

Jeg har en trillepose, men jeg bruger ikke sele, og kan derfor ikke hjælpe dig. Jeg vidste ikke, at hullerne ikke gik igennem hele posen – lidt dumt. Det fandt jeg først ud af lige nu, hvor jeg skulle til at tjekke for at kunne svare på dit spørgsmål:) Men mon ikke du kan sprætte den op? Ved ikke hvad du ellers skal gøre:( Det vil jeg ihvertfald gøre, hvis det bliver aktuelt med sele. Jeg vil helst ikke bruge sele. Er så s…. bange for at de kvæles i dem! Men jeg ved jo ikke hvordan Villiam bliver. Måske bliver jeg nødt til at bruge sele senere. Hidtil har det ikke været nødvendigt med de andre børn, så jeg håber jeg slipper denne gang også:)) pøj pøj med opsprætningen:))

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Jeg har godt nok ikke en Trillepose, men en SleeBee, men det lyder som om det er samme princip med hullerne.
    I SleeBee´en er der gjort klar til huller i begge dyner og i yder- og inderstoffet. Jeg har, da jeg ikke syntes at det så solidt nok ud der hvor der var forsyet, forstærket syningerne med knappehulsøm. Og derefter har jeg sprættet op. Det stof som sidder på bagsiden skal ikke fjernes – det er forstærkninger, da det jo slider noget på stoffet at trække sele igennem.
    Håber det er svar nok, ellers så spørg igen.
    Søs c”,)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.