Tænks test af autostole – vinderen???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Tænks test af autostole – vinderen???

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Nu har jeg flere steder læst, at det er Maxi Cosi der er vinderen af Tænk’s test af autostole 2007 – men HVILKEN Maxi Cosi – er der nogen af jer der ved det??? Måske endda har haft adgang til testen på Tænk’s hjemmeside??

Inspireret af indlægget vedrørende Römer King autostolen der er på udsalg tænker jeg at det da godt kunne være at jeg skulle se om jeg kan få det jeg gerne vil have på udsalg :-).

kh
    Jette

mettesunemettesune
    Medlem

Nu har jeg ikke lige testen for 2007, men den fra Tænks guide til sikre og sunde småbørn hvor testen er fra 05 eller 06 og der er det Maxi Cosi Priofix der bedst (den er til isofix) og Maxi Cosi Tobi nr. 2 (den er til sele).

Om stolene hedder noget andet nu, ved jeg ikke, men det kan jo undersøges.

Mette – der kraftigt overvejer at blive abbonment på Tænk, da jeg synes de laver mange gode tests

mettesunemettesune
    Medlem
    mettesunemettesune
    Medlem

så kan Maxi cosi Priofix både bruges til isofix og til selemontering, hvilket jo er ret smart synes jeg. Men den er godt nok ret dyr når man så også lige skal have isofixdelen med oven i, men så kan de jo også sidde i den længe og det er jo ret vigtigt med sikkerheden i bilen efter min mening.

Mette – der også vil have en Maxi Cosi med isofix så det er børnepengene i april sat af til 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.