At stå op

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    dahl28dahl28
    Medlem

Hej Mette

Mathias vil også helst stå, og har altså ikke hørt at de sku blive hjulbenet… Sp sagde da heller intet da jeg sagde han var helt vild med at stå.

Hi hi ku godt tænke mig at se hende stå op og få mos… Det må være noget af et syn, men ja alt for at få noget mad i dem :o)

mettesunemettesune
    Medlem

Ja det er det Anna helst vil, men nu har jeg en veninde der fortalte at hun havde hørt at de kan blive hjulbenet af at stå op, er der andre der ved om det passer?

Mette og Anna – der sågar stod op mens hun fik sin kartoffelmos her til aften, ja hvad gør man ikke for at få mad i de unger 🙂

mettemajsmettemajs
    Medlem

Så skulle Julie da være noget hjulbenet nu. Hun har altid gerne villet stå op, og er lige begyndt at rejse sig op, hver gang muligheden byder sig – af kasser, stole, ved vores ben og når vi tager hende i hænderne.
    Umiddelbart tror jeg at det er en skrøne, det er jo trods alt sådan at de træner musklerne i benene, så de bliver stærke nok til at klare deres vægt, når de skal gå.
    Så så længe I holder ved hende, så hun ikke overbelaster, når kræfterne er ved at være brugt, tror ejg såmænd ikke at du behøver at være bekymret;)

Knus Mette

Anonym
    Gæst

Siden den dag David blev 6 mdr. har han rejst sig ved alt han kan få fat i. Og han er bestemt ikke hjulbenet,- men man kan jo heller ikke se hans ben for giurlander 🙂 🙂 Han vil faktisk helst ikke andet end at stå op. Han begyndte jo lige at kravle for nogle dage siden, men han kravler faktisk næsten ikke, kun et skridt ad gangen, han drejer rundt om sig selv og forsøger konstant at finde noget at hejse sig op ved.

Og min SP siger at det de kan, må de, med det forbehold at de ikke altid ved hvornår de har fået nok, og der skal man være opmærksom og stoppe dem.

Kh

Mai

zenta21zenta21
    Medlem

Hej..

Jeg gik selv da jeg var lige over 8 mdr (siger min mor, kan ikke huske det) og jeg er bestemt ikke hjulbenet, min mor fortalte den anden dag at jeg stod selv ved bordet inden jeg var 7 mdr så har jo stået meget op og der er intet sket…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.