spiser ikke så meget

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 spiser ikke så meget

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Lærke er simpelthen så nysgerrig at hun ikke får spist så meget i løbet af dagen. HUn spiser mest når jeg er alene hjemme med hende. Så snart der er andre omkring hende har hun mere travlt med at charmere sig ind med smil eller følge med i hvad der sker omkring hende. Det er vild frustrende. Det er jo absolut ikke fordi hun er utilpas, men da hun ikke ligefrem er tyk (tvært imod) vil man jo gerne have at de skal spise noget. Jeg prøvede at lave lidt rismelsgrød til hende idag, men det var ikke lige den helt store succes. HUn ville gerne have det hvis jeg tog det på fingeren men ikke når skeen kom…. Tænkte bare at der var noget mere næring i det. HUn får gul allomin om natten (1 flaske). Nu hvor jeg sidder her og tænker over det tror jeg egentlig bare at jeg prøver at sende en mail til in sp. Det er jo ikke noget vigtig på den måde og så kan hun jo bare svare mig når hun får tid. Nå vi må se hvad jeg gør i morgen.Tænkte bare at det kunne være der var andre der havde oplevet det samme… og evt havde fået nogle ideer til at ændre det.
    karina

sisling32sisling32
    Medlem

Freja er kun på flaske nu, men har oplevet det sidste døgns tid, at hun ikke har taget nær så meget som hun plejer. Men hun er glad og tilfreds, og der er masser af våde bleer, så hun får vel det hun skal.
    Freja er heller ikke ret stor, vejede i går 6,3 og er 64 cm. lang, og hun blev 4 mdr. i mandags. Men min den store er ligesådan, og min søsters 2 piger er også sådan. Så sådan er det bare i vores familie.
    Så længe de trives, er der ingen grund til bekymring.
    Knus Sisse

mettesunemettesune
    Medlem

Ved ikke lige hvad der sker. Før kunne Anna spise 120 150 ml hver 3 time. nu vil hun ikke spise ret meget. Hun spiste 50 ml her til morgen, men var glad og pludrede helt vildt og tisser og har afføring. nu prøver jeg at skrive ned hvormeget hun spiser på et døgn, og så må jeg jo kontakte sp hvis det ikke ændrer sig. I nat tog hun en vældig skrigetur, men ville ikke rigtig spise, tog dog 80 ml sukkervand, men det vokser hun jo ikke ligefrem af. Ved ikke om hun er ved at få tænder, om det kan have en sammenhæng, håber bare at det snart ændrer sig tilbage til normalen.

Mette

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Hejsa:-)
    Amalie har på det seneste opført sig på samme måde når hun skulle spise. Hos os fandt vi ud af at det skyldes det nu var tid til at udskifte sutterne til flaskerne, så hun fik et hul mere. Så nu spiser hun lystigt igen:-) Ikke sikkert det er det samme hos jer, men måske… Amalie er (ligesom sin mor) heller ikke den største pige, så kender godt til frustrationerne når man ikke synes de tager nok, men når nu det ligger til familien og de ellers har det godt tror jeg heller ikke der er grund til bekymring.
    Kærligst Monica

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.