Hvor kan jeg købe en Baby Hawk?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Hvor kan jeg købe en Baby Hawk?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    hnstrudsenhnstrudsen
    Medlem

Nu har jeg endelig besluttet mig for hvilken bæredims jeg vil købe. Det skal være en Baby Hawk – Mei Tai. Jeg har set dem på http://www.Sneglehuset.com. Men er der andre steder de kan købes?

Jeg er lige ved at undersøge om Sneglehuset sælger til Grønland, men hvis de ikke gør må jeg andre steder hen.

Mvh.
    Hanne

selmamorselmamor
    Medlem

Jeg ville have foreslået sneglehuset – der har jeg købt min:-) – men du kan prøve at google det, så kommer der lidt andre sider op. Den eneste danske jeg lige kunne finde var dog sneglehuset. God fornøjelse:-)

Kh Katrine

chnejadrchnejadr
    Medlem

Hvis du ikke allerede har gjort det, så send en mail til sneglehuset. Christian plejer at være rigtig hurtig til at svare (jeg har fået svar indenfor en time, da jeg mailede til dem!)

Ellers kan du købe baby hawks mange steder på nettet. Hvis man i DK bestiller fra fx USA risikerer man dog at blive nuppet i tolden, og det er dyrt 🙁 Så der kan det bedre betale sig at købe indenfor EU. Men reglerne er sikkert anderledes i Grønland, som jo ikke er medlem af EU længere?

Tror i øvrigt du bli’r glad for den – de er vildt flotte 🙂

Knus,
    Christina (der har en hjemmelavet mei tai, men bruger vikle og ringslynge mere – endnu da)

Jeg vil også anbefale Sneglehuset. Min mai tai er købt der, og deres kundeservice er bare i top. Jeg fik svar på mine mails meget meget hurtigt, og bestilte søndag nat !! og allerede onsdag havde posten den med.
    Rigtig god fornøjelse med den :-))

KH
    Cristina og Jonathan

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.