Så er der billeder fra i dag Næstved og et enkelt videoklip på hjemmesiden….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Så er der billeder fra i dag Næstved og et enkelt videoklip på hjemmesiden….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sisling32sisling32
    Medlem

Hold da op, det var sørme lidt svært at vælge…havde taget 77 billeder. Men har prøvet at sortere lidt, men der er da kommet et par stykker på hjemmesiden. Så gå ind og kig, der er nogle okay nogle imellem.
    Knus Sisse

heidi71heidi71
    Medlem

Der er da rigtig mange gode billeder, Sisse. GODT at du er så aktiv med det kamera. Hold op hvor jeg grinede, da jeg så billedet af Jeppe med grød i hele hovedet 😀

En lille bitte rettelse…. Jeg ved godt, at vi var længe om at finde navn til vores lillebror, men han hedder nu Sebastian. Det er storebror der hedder Tobias 😉

Knus Heidi

heidi71heidi71
    Medlem

Det med Tilde og William?
    Knus Heidi

boble1975boble1975
    Medlem

Nøj, hvor er det nogle gode billeder, har altså sjålet et par stykker til ungernes hjemmeside, hvis det er ok?:O) Jeppe havde svært ved at koncentere sig om at spise grøden, det kan ses:o)Rigtig godt billede hvor alle ungerne ligger i rundkreds, hvor er de bare søde..
    Knus Pia

sisling32sisling32
    Medlem

Hej Heidi
    Sorry med navnet, skal nok rette det. Ja, jeg lagde det nye klip ind i stedet.
    Knus Sisse

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.