Slankeklub – opdatering

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Slankeklub – opdatering

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Denne uge er gået forrygende igen, 700 g. Det bedste ved det hele er at jeg stadig ikke gør andet end at tænke over hvad jeg spiser. Er elendig til at komme ud at gå ture… men så kommer min kondi jo desværre heller ikke op.

Vægt efter fødslen 68 kg.
    Vægt sidste uge 64,9 kg
    Nuværende vægt 64,2 kg
    Vægttab 700 g

Mål 58-60 kg

Mvh Janne

Jeg har haft en knap så god uge – har været træt og uoplagt og har derfor alt for mange gange fået spist de usunde mellemmåltider. Har dog gået en del – men desværre ingen effekt på vægten.

Startvægt: 63,4 kg
    Vægt sidste uge: 61,4
    Vægt i dag: 61,9 kg
    Mål: 56 kg

kh
    Jette

RandiMuffRandiMuff
    Medlem

Nu skal jeg altså til at tage mig sammen. Alexander er ved at være klar til fast føde, og jeg ved hvor svært det er at holde vægten, når han begynder at spise mindre hos mig, så jeg skal gerne ned på min ønske vægt inden han begynder på grød. Så nu må jeg bare tage mig sammen.

Vægt efter fødslen 80 kg.
    Vægt sidste uge ? kg
    Nuværende vægt 74,5 kg

Mål 72 kg

MVh Randi

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Har haft en rimelig stabil uge. Får lavet øvelser ca. hver anden dag og gået ml. 5 og 10 km (udover hundelufteturene) også ca. hver anden dag. Synes det er svært at få varieret kost når jeg er alene hjemme, det bliver mest til rugbrød – også om aftenen – + tomater og agurk. Men det gå da langsomt og sikkert nedad. Jeg har tabt 8 kg i forhold til min vægt da jeg blev gravid. Men der er jo stadig noget polster at tage af 😉

Startvægt: 75 kg
    Vægt sidste uge: 71 kg
    Vægt i dag: 70 kg
    Mål: 65 kg

Søs c”;)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.