Jubilæum i Babysam

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Jubilæum i Babysam

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    cd2450cd2450
    Medlem

Hej Piger
    Jeg vi lbare lige gøre jer opmærksom på at Babysam har jubilæum fra på torsdag. Man kan se deres tilbudskatalog på Babysam.dk. Jeg skal bla ud og have autostol, weekendseng og barnevognssele.

Christina og Silje 4 mdr. + 1 dag!

MigridMigrid
    Medlem

Tak for info:)

Jeg tror da også lige at jeg skal forbi så! Så at de havde en Odder barnevognssele på tilbud… men nu har jeg lige været inde og kigge på test af barnevognsseler og den lever slet ikke op til sikkerhedskravene:(

Det var ellers den jeg havde på Ida’s ønskeseddel til hendes navngivningsfest, men nu ved jeg slet ikke om jeg vil have den alligevel.

Sådan skriver de om testene:

Kun én ud af otte barnevognsseler lever op til de europæiske sikkerhedskrav, der også er gældende i Danmark. Det viser en ny test ForbrugerLaboratoriet har udført for Politiken.

Testen viser, at det særligt er selernes vigtigste funktion, der fejler – nemlig de dele af selen, som skal sikre forsvarlig fastgørelse til vognen. For stor afstand mellem skulderstropper og mangelfulde justeringsmuligheder gør det også muligt for barnet at arbejde sig ud af selen.

Det er vigtigt med en sikker sele, fordi børn dagligt sover i barnevogn uden opsyn. Testvinderen, der opfylder alle sikkerhedskrav, er Sovesele model 220 fra Basson Baby.

Carina & Ida 270507

Lenats31Lenats31
    Medlem

Vi har selen fra Odder. Vi har brugt den på lange køreture med Mathias i liften på bagsædet fra han var 4 uger gammel. Han havde en dragt på indenunder – en tyk en. Vi anvendte den kun om aftenen på det tidspunkt, da temp var til det. Så undlod vi bare at give ham dynen på.

Lena

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.